BORDEAUX'DAYIZ...


Advertisement
France's flag
Europe » France » Aquitaine
June 1st 2014
Published: February 10th 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

SAN SEBASTIAN-BORDEAUX


Geo: 44.8374, -0.576144

GÜN 32 GÜNLERDEN PAZAR:
Sabah yağmura uyandık .Dün gece de bütün gece yağdı durdu.


Kısa bir durum muhakemesi yaptık .

Bulutlar alçak ve yoğun…. öyle yükselecek gibi durmuyor..

Aslında bugün, San Sebastian da bir gün daha kalıp keyif yapmak istiyorduk ama hava durumunu inceleyince, tatsız olacağına dair karar verdik .

Durmak yok yola devam ..

Yine hududa vardık ve tükettiğimiz whiskyleri yerine koymak için girişimde bulunduk ..

Satıcı, adeta pis bir Meksikalı ..

"Kendinizi güneşten koruyunuz” diye espriler patlatıyor ..

Birde yolda yiyelim diye bize, hayatta yenmeyecek türden bisküitler verdi.

Bir tanesini denedik …gerisi doğru çöpe..

Ayşe tavuk aşeriyor ..Kendimize uygun bir yer arıyoruz ..Nihayet bir yerde tam istediğimizi bulduk.

Yağlı ve organik bir köy tavuğunu, nefes almadan göçürdük.

Ne kadar uzun zamandır doğal bir tavuk yemediğimizi anladık ..

O hızla, otoban bizi bir çırpıda, Bordeaux 'ya getirdi.

Eski kampımızı, sıfır fena puanla bir seferde bulduk.

Sahibi bizi tanıdı ve tastamam eski yerime yerleştim.

Bu yerimin güzelliği, çeşmesinin dahil olması (included)..

Tıpkı daha önceki yıllarda olduğu gibi, kurutma işlemleri başladı.

Hayat tekerrür mü ? Bilemiyorum ..

Bu arada yıkanıp kendime geldim.

Hava şurup gibi..iyi ki geldik.İyi karar vermişiz..

Sevgili Dostum Altan'ın doğum günü bugün …kendisini kutladım..

İçki faslına geçtik ve ilke itibariyle arabada ne kalmışsa onları tüketmeğe karar verdik.

Keyifler derhal yerine geldi..geç saatte yattık..

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:



1-San sebastian -Bordeaux yol videosu








GÜN KM:286

KUMULATIF KM: 4511

ORT HIZ:65

MAX HIZ:130

SÜRÜŞ SAAT :4:20

YOL HARCAMASI:15

YAKIT E/Lt :1,29


Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



Tot: 0.454s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.1392s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb