COLMAR'A DONDUK

Published: September 24th 2014

EINDHOVEN-COLMAR

GUN 11 Günlerden Cumartesi
Sabah erken uyandık.Kahvaltımızı yaptık ve bugün yolumuz uzun olduğu için hemen Şahbaz ' a kurulup yola düştük.Önce Almanya ya girdik sonra devam ederek Fransa ya firdik ve yaklaşık 550 km sonra öğleden sonra Colmar'a vardık.Önceden herhangi bir yer saptamadığımız için bir kaç yere girip çıktık.İnanması zor ama çoğu yerde yer yok.Yer olan yerler de broşürdeki fiyatlardan daha uçuk fiyatlar alep ediyorlar.Arayan mevlasını bulur diyorlar .Nihayet Colmar garı karşısında şehre çok yakın bir otel bulduk ve hemen odamıza yerleştik.

Yol çok düzgün fakat nereden baksan az da olsa yoruluyorsun.
Biraz dinlendikten sonra akşam yemeği için Colmar meydanına indik.Anlaşılan festival gibi bir şey olmuş gündüz .Akşam olmasına rağmen biraz etkinlik var.Biraz gezindik ve daha önce sevdiğimiz meydanın lokantasına oturduk .Yemeklerimizi şaraplarımızı ısmarladık.Akşam güzel bir serinlik çöküyor.Yemekten sonra yürüyerek otelimize döndük.

Günün videosu da şöyle :

Tot: 0.468s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 49; dbt: 0.2357s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb