Kotona ja kiitos! :)

June 5th 2011
Published: June 7th 2011

Kotona!

Ei mua ois haitannu jäädä toiseks viideks viikoks. Lauantaina pyörittiin kaupungilla, kunnes oli vihoviimeinen hetki lähteä pakkaamaan. Tottuneesti kamat kasassa ja suihkut hoidettu puolessa tunnissa. Taksi hotellin eestä ja kohti lentokenttää. Aamulla seiskan pintaan oltiin kotona. Lento meni hyvin ja sunnuntai huideltiinkin kylälemässä! 😊

KIITOS!

Iso kiitos teille kaikille ihanille ihmisille aivan mahtavista kommenteista! 😊 Tuolla maailmalla kun tekstejä rustailee on aivan mieletön fiilis tajuta, että joku oikeesti lukee niitä. Ja rakas pikkusisko, myös sun tekstarikommentit lukeutuu siis tähän joukkoon! Miten se nyt menee: jaettu ilo on...! :D Kiitos teille!

Toivottavasti voimme pian palata asiaan TravelBlogin merkeissä! ;D

Kotona!Kotona!
Kotona!

Juhan mielestä reissu on ohi vasta kun kotiovi sulkeutuu, joten tässä viimeinen reissukuva tällä haavaa!

8th June 2011

Teidan haamatkareissu
Paljon kiitoksia kuvista ja kertomuksista. Oli se pitka matka teilla. Tallaisen reissun jalkeen osaatte arvostaa elaman laatua suomessa paremmin. Mielenkiintoinen kohde haamatkaa varten, taytyy myontaa. Paljon onnea tuevaisuutta silmalla pitaen. Arvo ja Anna

Kiitos vaan itsellenne ihanasta blogista!:) On ollut niin elävää kerrontaa, että Ihan kuin olisi itekin ollut mukana koko reissun ajan;)
8th June 2011

Kuin myös kiitos,
oli mielenkiintoista lukea näitä juttuja kotiovelle asti :)

Tot: 0.191s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0861s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb