DENİZLERİ AŞIYORUZ


Advertisement
Finland's flag
Europe » Finland » Uusimaa » Helsinki
July 30th 2008
Published: June 21st 2017
Edit Blog Post

Geo: 60.1608, 24.9525

GÜN 33 Günlerden Çarşamba

Sabah,kural dışı olarak, geç uyandım.
Duşumu aldım, etrafı toparladım.
Yazılarımı yazdım, notlarımı aldım.
Sağı solu ayarladım.
Küçük mekanda,maalesef , devamlı toparlanmak gerek ,aksi halde, bir aradığını bir daha bulamazsın.
Ben de, bu, tekneden gelen bir alışkanlık.
Teknede de çok tertipli olmak durumundasın .
Bir aldığını, yerine koymazsan, gerektiğinde "tüh Allah ben bunu nereye koymuştum" tabloları yaşanır ki yelkenli bir tekne de tereddüt anlarını asla tavsiye etmem.
Öğlen, kampta bir güzel yedik.
Eldeki hızlı çorbaları değerlendirdik.
Saat 14:30 gibi kamptan ayrıldık.
Yakındaki markete uğrayıp akşam yiyeceğimizi temin etmeğe çalıştık.
Saat tam 15:30 da limandaydım.
Nasılsa, bu kez, ilk bizi aldılar.
Papaz her zaman pilav yemez yani.
Gemiye ilk giren biz olduk.
Küçük bir keşiften sonra ,en üst katta "sleeping room" adında bir oda keşfettik.
Burası çok geniş ve camların tavandan yere kadar olduğu bir oda .
Özel kamaran olsa, böyle bir manzaran olması mümkün değil. Camdan duvarın önüne, teşkilatı kurduk.soframızı hazırladık.
Çok sevinmeyeceksin....
Aklıma tüküreyim.
Gemide içmek için hazırladığım Votka Cola şişemi aşağıda arabada unutmuşum.
Gemi kalktıktan sonra, araçlara erişmek yasak.
Neyse ki demokraside çare tükenmez.
Bir süre sonra, geminin Duty Free si açıldı 6 lı bir Coca Cola packı
ve litrelik vodkamızı
aldım.
Ayşecikle iç Allah iç.
Bir taraftan kulaklıkla I pod dinliyoruz.
Bir noktadan sonra, Ayşe müziğe eşlik etmeğe kalkınca ,bir uyarı aldık ama vahim değil.
Yemeğimizi büyük bir keyifle sürdürdük.
Ayşe'ciğim gemi seyahatlerinde çok profesyoneldir.
Sayısız seyahatten sonra konforumuzu tam sağlıyacak donanıma sahibiz.
Bir saaten sonra adeta yastığa düştüm.

Hergün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:



Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement



Tot: 0.443s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.2064s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb