Day thirtyfive – Dude what’s in the car?

Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Midtjylland » Aarhus
June 18th 2009
Published: June 20th 2009

Vi vågner omkring halv ni og smutter i bad og i Netto efter morgenmad. Efter maden slæber vi alt ind fra bilen. På meget kort tid kommer en fuldstændig clean lejlighed til at ligne noget der er løgn og både stuen og gangen flyder med kufferter, kasser og alt muligt skrammel der har ligget løst under taget i bilen eller under og bagved sæderne.
I løbet af formiddagen kommer der med Theas store indsats nogenlunde styr på det og det er til at holde ud at være i lejligheden igen, da Theas forældre kommer på besøg. De har taget en masse ingredienser til en rigtig lækker salatblanding og en rosévin med. Lige hvad man har brug for efter fem uger med tung mad og hurtig grillmad. Da de er kørt får vi pakket lidt mere ud inden vi henter kattene klokken 17.
Da kattene kommer i transportkassen begynder Tiki at hvæse af Enzo og daske til ham, det har hun gjort før når de skulle i kassen men det blev så vildt så vi valgte at køre med dem en ad gangen. Hun fortsætter med at være irriteret på ham da vi kommer hjem, men det plejer at gå over efter en dag eller to så det skal det nok også gøre denne gang.
Som det forhåbentlig er til at se på de mange lange dage har det været en rigtig god ferie med masser af ting at tage sig til og det er bestemt kun blevet bedre at komme hjem når man har været væk så længe.

Lidt statistik på turen…
Har i alt kørt 8.890 km
Gennemsnit hastighed: 79 km/t (inkl. når vi har brugt den til fods)
Transport-tid undtaget tiden vi holder stille: 112 timer
Billeder taget: 1.720
Musik: Hørt 720 sange.
Ord i dagbogen: cirka 31.000

Tot: 0.086s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 51; dbt: 0.0497s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb