Day thirtyfour – The whole 1.354.986 yards

Italy's flag
Europe » Italy » Veneto » Lake Garda
June 17th 2009
Published: June 20th 2009

I dag skal vi så hjemad. Vi planlægger at køre klokken 7 da det er det tidligste man må køre i bil på pladsen. Vi står op kvart i 6 og giver os god tid til at spise morgenmad hvor vi rykker helt ned til vandkanten og spiser mens de små bølger skyller ind og solen står op.
Vi kører omkring halv otte, kun en halv time efter planen. GPS’en siger vi skal være i Hannover klokken 5. Der er ikke så meget at sige om turen andet end at lyset var tændt i bilen i går aftes da vi pakkede sammen så vi slår myg og fluer ihjel hele vejen hjem.
Da vi er en times tid fra Hannover bytter vi og Thea kører i et par timer mens jeg får noget søvn og det ender med at vi kører resten af vejen direkte hjem og dropper hotellet i Hannover. Vi er helt hjemme klokken kvart over elleve om aftenen.
Godt møre tager vi tandbørster og puder med ind fra bilen. Lejligheden er meget pænere end vi husker den, vi har helt glemt hvor fint vi har sat den i stand på den lange tur, det er også som om vi slet ikke hører hjemme der og man kan ikke lade være med lige at kigge i alle rummene for at se om der skulle være noget man ikke kender. Det eneste vi falder over er dog blomster og flag Theas forældre har sat op rundt omkring i lejligheden for at byde velkommen hjem. Kattene mangler dog så meget liv er der ikke at komme hjem til. De er stadig på ferie ved Pia og vi har aftalt at vi kan hente dem klokken 17 i morgen når hun kommer hjem fra arbejde. Det bliver også godt at få dem hjem igen.

Tot: 0.124s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 55; dbt: 0.0716s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb