Modsat en blomst...

Czech Republic's flag
Europe » Czech Republic » Prague
March 12th 2009
Published: March 12th 2009

...aabner Prag sig om natten.
Efter at have kedet os til helvede og tilbage igen med lukkede taarne og graa bygninger tog vi i tirsdags ind og Sparta Praha spille saesonens sidste ishockeykamp. Der var virkelig fed stemning, isaer da de lokale helte smadrede modstanderne 6-1. I loebet af kampen blev vi grebet af den folkelige stemning og haeldte en del dovne fadoel i halsen. Efterfoelgende tog vi tilbage til hostelet og drak lidt videre, fortsatte til en fuldstaendig tom, men ret fed cocktailbar og endte paa en stor club, hvor vi dansede ond, ond house hele natten.
I gaar bar lidt praeg af, at vi var ramte, og vi fik ikke rigtig foretaget os det store, udover at sove. efterfoelgende tog vi i byen igen, og fik drukket en forfaerdelig masse vodka. Groft!

I morgen formiddag fortsaetter rejsen til Wien, hvor vi bliver weekenden over. Derefter smutter vi til Budapest, og saa i to eller tre etaper koerer vi til Spanien, hvor vi skal moedes med Christian og Martin. Det bliver godt.

Har absolut intet at berette, saa det bliver det for i dag.
Rune

Tot: 0.059s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0366s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb