PRAGUE


Advertisement
Czech Republic's flag
Europe » Czech Republic » Prague » Old Town
July 12th 2008
Published: October 9th 2014
Edit Blog Post

Geo: 50.0878, 14.4205

GÜN 15 Günlerden Cumartesi

Bugün seyahatimizin 15 günü.
Vallaha sanki dün çıkmışız gibi.
Sabah erken uyandım.
Bermutad yıkandım ve Ayşe uyurken tüm notlarımı alıp.elektriğe ulaştım.
Bütün hesap kitap ve kayıt işlerimi tamamladım.
Ayşecik uyandı.
Öğlene kadar dinlendik.
Ben, çamaşırlarımı yaptım.
Odamızı düzenledik.
Öğlen şarap peynir ve çorba işlerine daldık.
Akşam üstü 16:00 gibi hazırlanıp şehre indik.
Programa göre bugün şehrin yüksek tepelerine çıktık.
Sarayın oradan resimler çekildi.
Ayşecik şehre ilk kez geliyor ve şehri çok sevdi.
Bu Prag böyledir insanı etkiler doğrusu.
Tepelerde biraz oyalandık ... biraz dinlendik ve tekrar aşağı indik.
Charles köprüsünden geçerken yine fırtına ve yine "wish you were here" dinlemeler.
Şehir içinde biraz dolaşıp oyalandık.
Hediyelik eşya dükkanlarının çoğunu Türkler işletiyor diyebilirim.
Dolaysıyla eski şehir içinde dolaşırken Türkçenize dikkat ediniz.
Yemek konusunda, tekrar Pizzacımıza gitmeye karar verdik.
Bu kez Pizza yı denedik.
Saat 21:00 de tramvayımıza binip tekrar kampımıza döndük.
Kampımızın konumu muhteşem .
10 dakikada merkeze gidebiliyorsunuz.
Tekrar kırmızı şarabımızı açtık .
Bu italyan kırmızısı çok güzel oluyor.
Biraz güzelleşip yattık.
Ülkenin dünya çapında tanınan ürünleri kristal ve cam işlemeleri ve granattır.
Bunun yanında bira gerek üretim ve gerek kültür olarak ülkenin en önemli sembollerindendir.
Türkiye dahil olmak üzere pek çok ülkede yerel bira üreticileri, isim haklarını, başta Bohemya bölgesine bağli Pilsen şehri olmak üzere bu ülkeden almıştır.

Hergün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:



Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



Tot: 0.106s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0613s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb