ADRİYATİK ORTASINDA...


Advertisement
Croatia's flag
Europe » Croatia
September 10th 2008
Published: June 21st 2017
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

TRIESTE-ADRİYATİK


Geo: 42.2367, 17.1167

GÜN 75 Günlerden çarşamba
Ayşe Avrupa saati ile 10.00 a kadar uyudu.
Ben,bilgisayarın ve resimlerin başına oturdum.
Çekildiği güne göre sınıflandırdım.
Vakit geçirmeğe yarıyor.
Bir taraftan, tüm gezi filim gibi aklınızdan akıp geçiyor..
Kahvaltıda çift yumurta ...üstelik sucuklu çektik.
yok artık ???
Çok özlemişim.
Sildim süpürdüm.
Yapacak hiç bir şey yok .
Öğlen yemeğini bekledik.
Keyfimiz yerinde.
Öğleden sonra kaptan köşkünü ziyaret ettim.
Çok rahat bir yolculuk oluyor.
Üstelik çok dinlendirici .
Ayşecik TV seyrediyor.
3 ay sonra ilk kez ülke haberleri alıyorum. ...
Doğu cephesinde değişen bir şey yok.
Eski tas eski hamam...

Hergün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:



Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



Tot: 0.121s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 30; dbt: 0.0355s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb