HEY GIDI GUNLER HEY...

June 26th 2014
Published: February 16th 2016

PULA-RIJEKA

GÜN 57 GÜNLERDEN PERŞEMBE:

Yağmur bir süre ara verdi anlaşılan ..Her şeyimizi toparladık Martin'ler bizi uğurlamak için erken kalkmışlar..sağolsunlar ..Vedalaştık ve yola girmeden önce Ayşe ile Pula'da ünlü Antik Roma Arenasını ziyaret ettik.

Bu Roman arena tiyatrosu Avrupa'nın en iyi korunmuş eserlerinden biri..

Roma'lılara hayranlığım biraz daha arttı..

MÖ 27 ve MS 68 yılları arasında yapılmış Dünya'da ayakta kalan 6 arenadan birisidir.

Kardeşim ne işin var ? bunları yapıyorsun..tüm diğer milletleri bir düşünce alıyor..

Günümüzde bu Arena da müzik konserleri düzenleniyor.Konser veren ıvır zıvır sanatçılar şöyle :

Luciano Pavarotti, Đorđe Balašević, Andrea Bocelli, Jose Carreras, , Jamiroquai,Anastacia, Eros Ramazzoti, Norah Jones, Zucchero, Alanis Morissette, Sinéad O'Connor, Elton John, 2Cellos, Sting, Michael Bolton, Seal, Il Divo,Tom Jones, Gibonni, Manu Chao, ve David Gilmour.

Bu düşüncelerle yola devam ettim ..Daha doğrusu etmeğe gayret ettim MIO bana ihanet ederek hiç gitmek istemediğim bir yola soktu ve bu hatasında ısrar ederek hiç istemediğim bir yoldan hedefine vardı..

Kampımız Preluk denen bir yerde..Vardığımızda kamp boştu.

Bunun Türkçe tercümesi, en kıral yere kurulmak gibi bir şansımızı kullandığımızdır.

Ayşeciğimle burada yıllar önce kalmıştık .O çadırla seyahat ettiğimiz dönemde, şimdiki gibi sahilin önüne duvar gibi çekilmiş kalıcı karavanlar yoktu..Muhteşem bir manzaraya karşı uyanabiliyorduk..

Öğlen yemeğini çok yakında bulunan Solana adlı restoranda yedik ..Manzara gerçekten etkileyici..

Yemekten sonra Ayşecik uyurken ben plaja gittim

Denizi serin ve tam bana göre..

Kıyıda güneş altında pineklerken anılara dalıp gidiyorum..Bir zamanlar bu plajda bikini giyen tek kişi eşimdi..

Şimdi plajında göğüsleri fora tek bir kişiyi bulmak mümkün değil ..Hani derler ya Hey gidi günler hey …

Ayşeciğim uykudan uyandığında, 18:00 de şehre indik.Kampın tam önünde otobüs durağı var .Rijeka kent merkezinde indik..Tam biraz dolaşacağız birden bire yağmur başladı..Trafiğe kapalı Corzo caddesi üzerinde bir cafeye sığındık..

Gökler delindi adeta ..cafeleri koruyan tenteleri toplamak zorunda kaldılar, zira biriken suların tenteleri yırtma olasılığı yüksek..

Abi haziran sonu bu ne yağmurdur be kardeşim ?

Saat 21:00 e kadar yağmurun dinmesini bekledik.

Bu arada ayıp olmasın diye bir sürü şey tükettik cafede ..

Bu alışkanlık bir tek bizde var .Bizden başka kimse sallamıyor ve bir gazozla cafelerde gün geçiriyorlar ..

Yağmur dinmeyince, az ıslanma adına köşedeki Mc Donalds a kapağı attık .Ayşe hayatından memnun..Otobüsün dönüş saatine kadar oyalandık..Binip kampın önünde indik..

Şimdi yağmur kesildi.Etraf pırıl pırıl ..koyun karşısında muhteşem Opatije tüm güzelliği ile bize göz kırpıyor .

Biz de manzaranın hakkını vermek adına Cin'e geçtik ..Fonda Türk Pop müziği aman da aman ..çok keyifli bir gece oldu..geç saatte toparlanıp yattık ..

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

1-RIJEKA Klipi:

SÜRÜŞ SAAT :2:00

YOL HARCAMASI E:

YAKIT E/Lt :

Tot: 0.093s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 31; dbt: 0.0289s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb