3.den - futbal Sloboda vs Zelezniciar


Advertisement
Bosnia and Herzegovina's flag
Europe » Bosnia & Herzegovina » East » Tuzla
April 30th 2017
Published: May 3rd 2017
Edit Blog Post

Check out prakticky nebolo komu povedat, bo nikde nikto. Ak nepocitam dve upratovacky vo vedlajsej izbe. Inak s majitelom som sa po zaplateni uz vobec nestretol.

Konecne vonku teplo a slnko.

Zastavka v blizkom bingu na nakup vody a jogurtu, dalej este zastavka v pekarni kde kupeny syrovy burek a sup ho toto vsetko zjest do malo upraveneho parku pri starom gymnaziu na kojsino ulici.

Tu len relax a odlovenie dalsej kesky. Z prevedenia som opat sklamany.

Presun k panonskym jazeram, samozrejme cestou padla za obet dalsia keska.

Pri jazerach resp jazere do 3/4 napusteneho, dost turistov ale vsetko v norme.

V sezonne to tu byva uplne narvane, niekedy si neni kde dat ani osusku na zem,tak vravel Tony. Su tu aj tobogany ale nic extra.

Vyvalenie sa na lavicku, pustenie suverena a nasavanie slnecnych lucov.

Dobre oddychnuty pomalicky cez lavku smer fan klub fukare.

Tu uz pri stole asi 6 ludi. Vsetko Slana garda. Na stole oblozena misa, cevapi, kuracina, hranolky a ine dobroty.

Ako hosta ma hned zacali napchavat, k tomu male flaskove pivo. Vravim male pivo sa u nas nepije, tak nelenili a poslali omladiny kupit velke plechovkove piva.

Polka osadenstva pila pivo a druha vinne striky (biele, cervene). No po rakiji ani chyru ani slychu.

Nalada pribudajucim alkoholom gradovala, zacali sa pospevovat chorale, niektory si aj pravice precvicili.

Stale prichadzali novy a novy ludia. Kontrola bateriek v megafone, kontrola bubna, vsetko slape.

Na taku polhodinku sa Tony s este troma kumpanmi vytratil. Vracaju sa s objemnou igelitkou. Obsah je bielomodry, 10ks salov. To bude na stadione pekne horet 😊

V meste som videl len 2 policajtov aj z toho bola jedna zena.

Cas vykopu sa blizi, spred kaviarne Sloboda zacina pochod mestom na stadion. Odhadujem to na neakych 50 ludi.

Spieva sa, sem tam neaky delobuch, pochoduje sa po hlavnej ceste, policajti stale nikde, teda iba na jednej krizovatke zastavili premavku ale inak nic.

A sme tu, na starom stadione, fukare maju svoje sidlo na krytej tribune za branou, po pravici sa nachadza hlavna nekryta tribuna s obycajnymi fans + fans zeleznicaru. Tych je tak okolo stovky. V ich sektore asi 15 ninja korytnaciek.

Neviem ako sa mi to podario ale pri vstupe som sa dostal cez 2 security kontroly uplne bez kontroly. A to na sebe batoh 😊 Proste som len isiel rovno a siel a siel. Nikto ma nezastavil tak pohoda.

Aspon som prepasoval vodu, bo na stadione som nevidel nikde bufet a ludom vodu zabavovali. Jak v jebnutom sarajeve (zapas proti fk), kde sme po vystupeny z busu ostali bez vody, jedla. Voda bola akurat z rozpadajucich zachodov.

Tu boli zachody v pohode.

Staviam sa blizko bubna. A sou zacina, bohuzial bez pyra. To im nepovolili tak aspon vcera na treningu ho boli odpalit.

Fotit mi chalani neodporucaju, ale s tym som pocital, uz mam skusenosti z kotla cervenej hviezdy belehrad.

Povzbudzuje sa cely zapas, obcas prichadzaju slabsie chvilky, kotel neni velky, vacsinou soplaci. Moc vlajok vyvesenych neni. Nevim ci to tu nefrci abo co.

Domaci sa dostavaju do vedenia, bohuzial vzapati hostia vyrovnavaju.

Posmesne chorale na stranu hosti su doplnene o zapalene sale. Prichadza policia, asi 6 chlapov, velitel klasicke prasa. Dohovara rozkrikovacovy aby nepalili sale. Vsetko v uvolnenej atmosfere, policajti su obleceny len nalahko, ziadne brnenia, iba kosela.

Z futbalu moc nemam, bo sa stale fandi, zapas nakonec konci 2-2, videl som len jeden gol 😊

Par minut pred koncom opustam stadion aby som stihol c.11 o 19/15 smer dubrave.

Spolu so mnou opusta stadion este pred koncom aj mala uderka slanej gardy. Chystaju sa na lov skodnej.

Hosti vypratali zo stadiona cca 10.min pred koncom ale vsetko v pohode, ziadne nasilnosti.

Ako si tak cakam na zastavke, dojde slana garda, zatial ziadny uspech az teraz, pri zastavke su zrejme dvaja hostia, hned ich napadaju a dostavaju oklep. Jedna rozbita hlava a ide sa dalej.

Paradoxne po oklepe a odchodu domacej chuliganky , domaci normal fans, poskytuju dobitym chalanom pomoc. Dokonca aj jeden chalan z kotla co stal nadomnou.

Bus meska 10.min.

Sadam si oproti jednej babe, ta pod kabatom sal zelezniciaru 😊

Zhavim gps a mapy.cz, baba si to vsimla a pred opustenim busu ma upozornuje aby som na dalsej zastavke vystupil, bo to je ta moja.

Opiveny prichadzam do ubytka Dedic . Nabieham skoro do obyvacky domacich, ujima sa ma asi 13-rocny chalan s matkou. Ukazuju mi ubytko. Komunikuje so mnou len chalan, vraj aby sa naucil anglicky. Vyfasoval som cely apartman, su tu ale dvaja hostia, nevadi.

Rano ma gratis odvezu na letisko (pesi je to asi 20.min).

Smer restika oproti poste resp. pri zastavke busu. Objedavam si samozrejme pivo a plneny rizek, k tomu mala kopka ryze a hranolkov.

Gratis dostavam polievku. V restike par domacich, jedlo dobre.

Sprcha a spanok.

V noci sa budim na mensie susaky, bohuzial nemam pri sebe zadnu vodu a do kuchyne sa mi nechce ist.

naklady (1€ = 1,917KM, KM = Konvertibilna marka)

nakup voda 1,5l + jogurt 0,5l - 2,2KM (0,8 + 1,4)
syrovy burek - 1,5KM
bus c.11 do dubrave - 2KM
ubytko singel room share bathroom - 30KM
jedlo v restike - 15KM (pivo 2 + rezen 13)

foto
tuzla

Advertisement



Tot: 0.625s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 46; dbt: 0.3222s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb