Blogs from Spa, Liège Province, Belgium, Europe

Europe » Belgium » Liège Province » Spa March 30th 2019

Op één van de zovele gezellige avonden hadden we ons - Erik, Maggie, Kris, Dallya en mezelf - ingeschreven voor de Cretes de Spa! Voor Kris en Dallya was de uitdaging van de 10km echt ideaal. Voor Maggie, Erik en ik werd het de 55km trail en Mark zou voor de extra support zorgen. Maar zoals bij de beste plannen kan er iets veranderen. Erik moest afhaken omwille van gezondheidsproblemen en vervoegde Mark tijdens de hoognodige support. Samen hadden ze wel plezier! Dus nu was het zover. Vrijdagavond genoten we met zijn allen van een latere maaltijd bij zonsondergang op de Camping Spa d'Or. Een leuke gezelige bende... De volgende morgen zaten we rustig te ontbijten in het zonnetje. Genietend van een nieuwe dag vol mogelijkheden... Daarna liep alles een beetje anders....Die zaterdagochtend bleek er iets ... read more
Dallya en Kris
Extratrail 14km Jalhay

Europe » Belgium » Liège Province » Spa February 14th 2019

Hallo trouwe lezers en vrienden, Het is lang geleden sinds de laatste blog, maar stil gezeten hebben we allerminst. Deze winter hebben Erik en ik ons toegelegd op een nieuwe uitdaging die wel wat fysieke voorbereiding vraagt. Zoals gewoonlijk betekent dit het aftasten van grenzen met veel plezier onderweg... Dat plezier is het hetgeen ons drijft, nooit vergeten. Laat je nooit tegenhouden van hetgeen je hartje je ingeeft, is ons moto. Onderweg hebben we geweldige vrienden gevonden, Mark, Maggie en Icy, waar we al verschillende hoogte en dieptepunten mee deelden, zowel letterlijk als figuurlijk. Eigenlijk kwam Maggie met het wel uitgelijnde idee. Het paste perfect in onze planning. Spijtig genoeg hebben we onderweg afscheid moeten nemen van Icy, onze trouw mateke. We missen je, maar je zal altijd in ons hart kwispelen. Het is geweldig om ... read more
Nele, Kris, Maggie, Mark, Mark, Kobe, Dallya
Kris, Maggie, Mark, Mark, Kobe, Dallya, Erik

Europe » Belgium » Liège Province » Spa August 27th 2016

Just returned from a BBQ at Elephant F1 Camping in Ster with Sarah J, Justyn P, Chris and Nicky T and Gavin and Kate W. Campsite is rammed - music is a mix of rockabilly and German techno. More atmosphere than here at the Football Club - but the downside is that anyone trying to leave the campsite before Monday will struggle (a bit like the campsites at the German and Austrian Grand Prix's for those of you that have travelled there). Cycled back from Elephant camping in an electric storm - we waited until we got back before we cracked open the wine... Now chilling with wine in hands and listening to music. We think all of our neighbour's have gone to bed already (it is 11.30pm), although a couple did suggest we retract our ... read more

Tot: 2.544s; Tpl: 0.035s; cc: 5; qc: 32; dbt: 0.0473s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 2; ; mem: 1.3mb