307.den - brusel


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Brussels-Capital Region » Brussels
December 1st 2018
Published: December 3rd 2018
Edit Blog Post

Dnes mala jedna skupinka na plane mestecko gent ale jaksi nevydalo.

Opat vianocne trhy. Davame belgicke wafle (vela kriku pre nic, rovnake vsade na svete), varene vinko. Nasavame vianocnu atmosferu.

Odskrkavame si dalsiu ikonu bruselu. Curajuceho chlapca co je totalny tourist trap. Fakt to nestoji za navstevu. Mala postavicka kokotika.

Nasi zajtra skoro rano letia domov, ja si pospim do 9.00 a smer ghent kde mam mojho posledneho cs a prakticky to bude aj moja posledna noc na ceste.

V pondelok navrat domov po 309.dnoch.

No ale fakt ma to moc nelaka ked pozeram okolo sebe co sa deje v europe.

Rusko vs ukrajina, roztahujuci sa imigranti v belgicku, zatahy na drogovych dilerov v seredi. Proste nic pozitovne.

Uvidim ci tu vydrzim do toho maja, vtedy smer ukrajina, iran, azerbajdzan, armensko, gruzinsko. Mozno sa na to vyprdnem, kupim na februar letenku do azie a tam len dominam moje posledne prachy (zadne cestovanie, len mesac na jednom mieste resp max dve miesta) a finito.

Foto

Brusel
https://photos.app.goo.gl/Z4wXoDnNLoAaC3cP8

Naklady :


Advertisement



Tot: 0.086s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 30; dbt: 0.0455s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb