gepakt en gezakt

Belgium's flag
Europe » Belgium » Antwerp Province » Antwerp
June 30th 2009
Published: June 30th 2009

De eerste missie is geslaagd, het pakken der zakken. Het was niet eenvoudig, maar na puzzelen en het inschakelen van een hulplijn voor een extra transportvriendelijke reiskoffer is alles gepakt geraakt.

Morgen rond deze tijd vliegen we al ergens tussen Londen en New York om op JFK te landen, laat het maar snel zo ver zijn.

1st July 2009

Hopelijk hebben jullie alles mee en zijn jullie niets vergeten.. Maar ben er zeker van dat jullie wel een grondige checkup hebben gedaan. En daarbij jullie hebben elkaar, dus de rest is bijzaak he...! HAVE FUN...! :-) Groetjes Kelly

en goe geslapen???
Dag zoon en schoon(e)dochter, hoe was de vlucht? Valt het hotel in "The Big Apple" wat mee? Ni al te veel "Jet Lag"? Hoe is 't weer ginder? Groetjes, Papa en Carine
2nd July 2009

De vlucht staan beschreven in de nieuwe post, de eerste was een beetje angstig, de tweede verliep vlekkeloos. Het hotel is wel ok, alleen de omgeving een beetje vreemd. We zullen er even aan moeten wennen, precies Borgerhout of Hoboken maar dan 10 keer zo groot. De Jet Lag hebben we nog niet veel last van, wel van de beentjes.
2nd July 2009

we hebben zeker niets vergeten en de zakken zijn ook heelhuids in NY aangekomen. Dus de fun kan beginnen

Tot: 0.05s; Tpl: 0.012s; cc: 16; qc: 28; dbt: 0.0209s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb