Coming To America

North America » United States » New York » New York » Queens
July 2nd 2009
Published: July 2nd 2009

We hebben er lang op moeten wachten, maar gisteren was het dan eindelijk zo ver. Om 17h20 na lang wachten en lange procedures van controle ging een kleine rammelbak van een vliegtuig de lucht in. Het voelde met momenten redelijk raar aan, zeker bij het landen en opstijgen had je het gevoel dat deze zou uit elkaar gaan rammelen. Sabrina was er zeker niet gerust in.
Al bij al verliep de vlucht toch behoorlijk vlot, ook het wachten op Londen Heatrow ging voorruit, hoewel er een probleem gerezen was met onze zetelreservatie. In Brussel konden we de zetels niet vastleggen voor Londen en wanneer we deze in Londen wilden vastleggen waren er geen zetels naast elkaar meer vrij. Na verschillende mensen gesproken te hebben is het ons toch gelukt.
Het zal wel aan Sabrina haar schattig snoetteke gelegen hebben 😉. De vlucht vanuit Londen verliep verder vlekkeloos. Aangekomen in NY verliep ook echt alles fantastisch vlot, een half uurtje wachten en de shuttle dienst van het hotel stond al voor de terminal. Onze chauffeur was meteen een kleine toeristische gids, een klein dikkertje dat echt trots is op zijn stad. Voor de filmliefhebbers, ons hotel ligt op een paar honderd meters waar Eddie Murphy zijn Coming to America-hamburgerketen gefilmd werd.
Ruim op tijd aangekomen en nog snel een frisse pint en cola (die niet te drinken was) gedronken te hebben, zijn we snel onder de wol gedokken en genoten van de nachtrust.

Tot: 0.096s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0711s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb