GRAZ'A DOĞRU


Advertisement
Austria's flag
Europe » Austria » Styria » Graz
July 7th 2008
Published: June 21st 2017
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

VENEZIA-GRAZ


Geo: 47.0679, 15.4417

GÜN 10 Günlerden Pazartesi
Saat 06:20 de kalktım.
Yıkandım ve çabucak toparlandım.
O hızla yola vurdum.
Kampımız, daha önce de belirttiğim gibi Mestre de, tam otoban kavşaklarının olduğu yerde...
Hedefimiz : Avusturya'da Graz..
Villach'ta, yakıt aldığımız benzin istasyonunda, Ayşe gurbetçilerle karşılaştı.
Bir muhabbet ,bir muhabbet sormayın.
Evlerine davet ettiler .
Zar, zor ayrıldık.
Ben, Ayşe burada kalır diye endişeye düştüm bir ara.
MIO (GPS) yardımı ile tüm trafik kurallarına uyuyoruz.
MIO bize tüm radarları,tüm hız limitlerini kafamıza vura vura ögretiyor ve dikte ediyor.
Yolda ,önümüzde giden polis arabasını uzun süre izledik.
Uygun olan bir yerde tam geçtik ki, biraz sonra önümüze geçip bizi durdurdular.
Biraz gevezelik ettikten sonra , konu trafik puluna geldi.
Meğerse hudut ta pek belli olmayan uyarılarla,otoban pulu almak gerekiyormuş.
Biz atlamışız
Zaten 4.5 euro luk bir şeymiş.
Buna, sırıtarak 140 E ceza kesince asabımız bozuldu haliyle.
Bu alçak Avusturya Polisi ve Otoban çakalları gelir kaynağını bulmuşlar.

Biz ettik Siz eylemeyin
Avusturya da otoban kullanıyorsanız, hudutta, "trafik pulu" almanız gerek.
Maalesef bu durum ,ülkeye girerken çok belirgin değil .
Bizim gibi, uzun süredir Avusturya'dan
geçmiyorsanız bu tuzağa düşmeyiniz.
Çünkü alçaklık kombine olarak sürdürülüyor .
Giriyorsunuz..... sizi saptıyorlar
Plakayı ileri bildiriyorlar ....yaklaşık 100 km girdikten sonra Pul soruyorlar.
Bunu özellikle yapıyorlar geri gidip pul alamıyasınız diye.

Graz (Osmanlıca:Graç), Avusturya'nın Steiermark eyaletinin başkenti ve Steiermark'ın en büyük şehridir.
Şehrin girişinde sinirlerimizi yatıştırmak amacıyla bir kahve içelim dedik ve aynı zamanda bir durum muhakemesi yaptık.
Karar :Bu Avusturya puştlarına zırnık koklatmıyacağız ...
Puşt :eşcinsel erkeklerin cinsel zevklerine hizmet eden sapık erkek çocuk,demektir.

Hergün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


Şu anda GRAZ 'da Hava Durumu :

https://www.accuweather.com/en/at/graz/30915/weather-forecast/30915



Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement



Tot: 0.06s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 24; dbt: 0.0257s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb