Motorhome reis Albanië en Montenegro - dag 18

Europe » Albania » South
June 11th 2016
Published: October 27th 2016

Zaterdag 11/06/2016 –Verplaatsing tot Leskovik – 167 km

Spectaculaire rit de bergen in. De aanloop, met nieuwe weliswaar smalle asfaltwegen, beloofde veel goeds.

Maar dat bleef niet duren. De laatste 100 km op de slechtste weg die we ooit gereden hebben. Afwisselend hobbelige asfalt met gaten, en kiezelweg met putten waar ooit een hobbelige laag asfalt overlag. Geen 50 meter rechtdoor en stijgingen 10 à 15%! (MISSING)Eigenlijk een éénspoor weg. Gelukkig weinig of geen tegenliggers. Behalve een paar ezels. Niet iedereen is gek genoeg zich op zulke wegen te begeven. Maar de bergzichten zijn supermooi. Tenminste als men er kon van genieten. Door zo gespannen te rijden voelde mijn nek aan alsof er een stok doorstak.

Behalve een afgebroken vergrendeling van de TV-schuif, en grote rommel in de frigo, aangekomen zonder schade.

We staan hier op zo een 1000m hoogte, aan een klaterende bergbeek op de parking van een restaurant, annex forelkwekerij. Specialiteit dus forel en lams. Het lam hebben we al zien slachten. De forellen zwemmen nog. Verser kan dus niet. Dat is eens wat anders dan de in plastiekverpakte diepvries van de Carrefour.

Tot: 0.068s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0339s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb