Panama City og 5 doegn til sjoess!

Published: March 15th 2009

Hei og hopp! No er det to glade sjeler som sit i Cartagena, Colombia. Ei strabasioes ferd fraa Panama til Colombia er vel overstatt, saa no nyyyyt vi livet. Vi hadde tidlegare bestemt oss for aa ta nokre netter paa eit bedre hotell iloepet av turen for aa faa lada batteria. No er vi komt over halvveis paa turen og er ferdige med ein mindre hygenisk segltur, saa det kunne neppe ha passa bedre. S... Read Full Entry

Photos are below

PanamaPanama
Panama

Pakken som skulle sendast til Norge
PanamaPanama
Panama

Klar for segltur

Snorkling.

Anne og Kapteinen
San Blas

Skada Jorunn med is paa handa

16th March 2009

må si jeg blir litt urolig. har nettop sagt ja til en 3 dagers seiltur. Og jeg er ikke akkurat kjent for å ha sjøbeina iorden. jaiks kansje ikke så lurt? Ellers virker det urtolig kjekt bortsett fra det sjipe. Kan jeg spør hvor mye sånn ca er prislappen på denne turen?hele greia liksom. kunne tenkt meg og gjøre det samme en dag. kos dere videre klem fra down under

Loveboat:)
Huff å huff Jorunn. For den der skaden skal du få ostekake OG sjokoladekake når dokke kjem heim. (Sjøl om eg syns det va litt dårli gjort å skylde på en flekk vatn for din mangel på sjøbein). Skal få pappsen te å ta deg me e tur te frøysjøen i storm so du lære deg å stå på beina, for eg e rimelig sikker på at du og Arild får ett fint liv og mange onga med svømmehud mellom tena. So sant du ikkje pynta litt på kontaktannonsa di so e det berre å glede deg til tre fantastiske år på en seglbåt:) Du får trøste deg me oppi alt, at Arild e no en mykje penare full og brunstig kaptein enn han dokke hadde der:) Anyhow, eg e super misunneli på alt dokke oppleve, og vurdera sterkt å ringe ho Inger og få meg en spareplan sjøl. Kos dokke vidare:)
16th March 2009

Hei igjen. De må altså ikkje ha dårleg samvittighet for min del,men var det så at eg sov dårleg den natta...,så sov eg endå mindre natta etter at eg hadde lese reisebrevet dokka...Stakkars Jorunn kor uheldige du er!!!Eg håpa det går bra, og du får min største medfølelse i høve skaden,sjøsykja og andre trasige opplevingar...Elles må eg seie at eg lo godt for meg sjøl, når eg såg pakken med navn og adr på...Ja det er vel det nermaste eg kjem dissa traktene...Elles alt vel her med meg og kattane, eg gleda meg til de skal kome heim i mai, forhåpentlegvis i god behold. Stor klem til dokke begge.
17th March 2009

Herreminhatt!!
Ditta er de værste eg har lest. Stakkar stakkar Jorunn. Eg blir heilt låke innvendes... OFFA meg also...Eg fekk litt gåsehud på kroppen og alt de der. Offa... offa.. Eg e gla du e i livet og at handa begynne å bli bedre. So er eg gla dokke er komt i land. Aldri i livet om eg hadde satt meg i 5 døgn på ein båt.Å vertfall ikkje etter å ha lest historia. Eg sitte på jobb og eine sjefen min kom inn for å spørre ka eg lo av. Det var når eg las om stjernene i augene til Arild, og ikkje minst- las kontaktannonsa. Gode gud :P Vanvittig bra- dokke har den morsomaste bloggen. Men ditte innlegget var jo mest skummelt syns eg,so eg er gla de ikkje er så veldig lenge til dokke kjem heim til trygge Nordfjordeid :) Stooor kos og klem frå begymra og sikkert søvnlaus Christine.
17th March 2009

litteraturpris
Vi kan herved med glede offentliggjere at du, frk. Jorunn Snublehøne Navelsaker, er årets vinnar av "Navelsaker sitt svar på Are Kalvø"-prisen. Juryens begrunnelse er siste reiseinnlegg der frøkena med humor, innlevelse og snertne vendingar, og utan å vere redd for å blottlegge eigne kjensler og svake sider, klarar å male eit beskrivande bilde av parets strabasiøse dagar i det sørlige amerikanse området. Premien består av ei strektegning på papp, laga av juryformannen (underteikna), ein gåvesjekk på 0,5 liter Spenol, fritt forbruk av plaster i eit år, i tillegg til heider,ære og rosande omtale. Vi gratulerer!
18th March 2009

Angåande det litt "smådristige" bilde, der du klargjer pakka til sending. Kremt... Du har vel truse på deg under?
18th March 2009

Dokke har virkelig verdens artigaste blogg :) Ser liksom for meg heile seansen dokka ev en segltur :) kos dokke masse vidare! klem
19th March 2009

Anonymus: Ingenting aa bekymre seg for! Eg har segla i Australia, og det var null problem. Verken sjoesjuk, brota hand eller fyll kapten ;) Skreiv litt om kostnadar i eit av dei foerste reiseinnlegga. Ellers har vi budsjettert med cirka 300kr per dag per person. Det var eigentlig litt lite, sidan vi har dykka, vore i NY, tatt spanskkuras, vore paa segltur osv. Ting kostar! Men anbefalar ein saann tur! Jeanette: For det foerste. Baaten stod i ro, saa det var ikkje sjoebeina mine det var noko i vegen med. Kloenete kanskje ja, men ikkje legg skylda paa sjoebeina. Eg GLEDA meg til kakene! :) :) Men no har eg skjoent det saann at du, Arild og bacardien reise paa segltur, saa eg sleppe visst unna? Hehe! Mamma Foerde: Tuuuusen takk for all sympati, det gjorde godt!! Hehe, vi lo godt av kommentaren din om at den pakken er det naermaste du kjem desse traktene! Festlig! Vi gledar oss og til aa komme heim, og vi lovar aa komme i god behold! Klem. Christine:Du faar faktisk ikkje lov aa reise paa segltur om du so skulle finne paa aa faa lyst, for eg legge ned forbud mot den slags aktivitetar fraa no av! Takk for at du syns litt synd i meg jaffal. Det var akkurat det eg haapte paa! :) Kos og klem tilbake kjaere snuppa!! Janne Mari: *dramataare som trillar* For det foerste vil eg sjoelvsagt takke mamma og pappa som har gjort saa mykje for meg gjennom heile oppveksten. Deretter vil eg takke alle paa Navelsaker, som maatte sjaa seg slaatt av meg i denne gjeve prisutdelnga. Bedre lykke neste gong, alle 9!! Og til sist vil eg sjoelvsagt takke Gud og juryformann Hjelle. TAKK!!! Eg har ikkje ord for kor stort dette er. TAKK. BT: Du hinta jo om aa faa litt dirty bilde, saa her fikk du et!! Vaersaago! (PS. Det er Arild som er bildeansvarlig, og han syns tydeligvis det der var heeeeilt OK.) Og ja, eg HAR truse paa meg, det er ikkje ei diger, svart busk du ser. ;) Lene M: Takktakk, saant lika vi aa hoeyre veit du! Hehe, bra du klare aa leve deg litt inni turen vaar!! Klems!
23rd March 2009

Tabellkonkurransen
Hei! Ville berre minne deg Jorunn på tabellkonkurransen på www.haugenfotball.no. I fjor kom du på ein glimrande 280. plass av 281 deltakarar. Kjem du blant dei 100 beste i år skal du få eit Haugenkrus. Ha ein fin tur vidare. Helsing Stig.
25th March 2009

Takk for paaminninga. Dinne gongen trur eg at eg har tippa 100% riktig. Bedre enn forrige gong i alle fall. Vart veldig nysgjerrig paa ken den eine personen eg slo sist var daa. Nokon eg kjenner? Hehe...
25th March 2009

Tabellkonkurranse
Veit ikkje om du kjenner han, men han heiter Kim Runar Heggen og er frå Honndalen.

Tot: 0.087s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 47; dbt: 0.05s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb