Ingen horbarhet

Published: January 27th 2007

Sorry for denna onodiga kommentar, men det finns ingen horbarhet pa den har on och internet ar javligt langsamt. Man kommer ihag hur det var i borjan av nittiotalet...
Sa for alla oroliga foraldrar: Vi kan inte svara pa naga viestin. Ta det lugnt, allting ar perfekt!

I morgon skall vi upp 4:30 och vulkanbestiga ena vulkanen den har on ar bildad av.
Vi har inte ennu sett nagra sotvattenshajar, sa chilla pa den fronten ocksa.

Om va hittar nagat bra internetstalle nasta vecka skall vi forsoka satta lite nya bilder.

Ha det bra!

27th January 2007

Ingen hörbarhet
Pappa försökte ringa dig igår så det är skönt att höra att allt är ok fast du inte svarade. Jag är med pappa på landet. Här är 30 cm snö och -7C. På torsdagen var vi på Marizas konsert i Finlandiahuset. En pappa med dålig omdömmesförmåga hade tagit sitt lilla barn med som störde genom att prata högt under konserten, annars var det en fin och stämningsfull konsert. Famo fyller år på måndagen. I morgon får vi hem vår nya Teemu Mäki-tavla! Vi har redan en tom plats på väggen reserverad för den. Kanske jag redan berättade att vi var på msoter Majs 90-årsfest förra söndagen. Hon var pigg och alert under festen, släktens "Grand old lady". I väntan på mera berättelser på nätet: Kram, kram och ha det så bra. Mami

Tot: 0.059s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0386s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb