Guattis - El baño por favor?

Published: January 24th 2009

Hei folkens, her kommer nok et lysglimt i deres gjennsn0dde hverdag. Fest setebeltet og hent en kopp kaffe! Vi dro fra Belize, relativt mette paa sol og fisk, og klare for litt mer avanserte eventyr. Overgangen fra Belize privatiserte "superveier" (I mellom-amerikansk forstand..) til Guatemalas bumpy grusveier la lista for hva vi hadde i vente. F0rste stoppet vaart i Guatemala var byen / halv0ye... Read Full Entry

Photos are below

Hanne...Hanne...
Hanne...

...briefer med ny-innovde yoga-triks

24th January 2009

Ser ut som det er temmeli 'el fantastico' mios dios, for noen syn :):) .... Jævli artig å lese, keep em' cummin :)
28th January 2009

Ler godt her...
..av alle kommentarene, og yoga-triksene til Hanne, hahaha:))) Fantastisk, dere lyser opp hverdagen vår her hjemme så det holder, det er en fryd å lese og se bilder om dette eventyret. De trappene er det SYKESTE jeg har sett, go Hanne!!!!
28th January 2009

hola latinos !
fantastisk å lese om turen og alt dere opplever ! jeg følger med i spenning og gleder meg til fortsettelsen. Nyt livet. turen og take care ! klem " tante vigdis "
30th January 2009

Hoho!
Åååå så stas å se bilder fra Guate da!!! :) Det var dumt dere ikke fikk med dere soloppgangen.. Jeg sov inne i selve Tikal og stod opp rundt 3 for å få med soloppgangen så kan tenke meg dere var litt sent ute ja :p men men :) Gleder meg til flere blogs :) Skal hilse fra Vivi til Hanne :)
12th February 2009

Skjerpings!!
Hola!! No syns eg dokke har vore litt slappe med oppdateringane her altsaa. Vi foelge nesten hakk i hael etter dokke, so vi fer inn paa bloggen dokka ofte. Kjekt aa lese og sjaa bilde, saerlig naar ein skal til mykje samme plassar sjoelv. Og dokke skriv veldig artig, syns eg!! :) Mvh sniklesar ;)

Tot: 0.113s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.0626s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb