Oud en Nieuw

Published: January 9th 2006

Hola Amigos,
Hoewel het inmiddels 9 januari is en ik ver van Guatemala ben, toch een korte up date.
Op 30 december, na een laatste Spaanse les (en na het afscheid nemen van mijn vrienden daar) zijn we (Enrico en ik) uit Antigua vertrokken op weg naar Rio Dulce. Helaas ging dat niet helemaal zoals gepland waardoor we pas tegen 12 uur in Rio Dulce aankwamen (in plaats van rond een uur of 8/9) Het hotel dat we gereserveerd hadden was alleen per boot bereikbaar en er was geen telefoon, dus hebben we gelukkig uiteindelijk een ander hotel gevonden, waar we konden genieten van een wel verdiende nachtrust na een vermoeiende dag (mijn klamboe kwam goed van pas, aangezien er vrij veel muggen waren).
Op oudjaarsdag met de boot naar Livingston: een geweldige ruim 3 uur durende boottocht over de rio dulce. Livingston zelf was niet veel bijzonders, maar de boottocht ernaartoe en het uitzicht over de caribische kust/zee, maakte het zeker de moeite waard. Helaas was er weinig te doen met oud en nieuw (in tegenstellig tot wat we verwacht hadden), maar ja....
Op nieuwjaarsdag terug naar Rio dulce met de boot (helaas nog geen 2 uur dit keer) De bus naar Flores zou rond 4.30 vertrekken en na een late lunch hebben we ruim een uur staan wachten, maar de bus bleek niet te rijden omdat het nieuwjaarsdag was.... We hadden het geluk dat een man met een privebusje naar Flores moest en ons (tegen ene vergoeding) mee wilde nemen, waardoor we uiteindelijk om 8 uur in Flores aankwamen.

Tot: 0.087s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 50; dbt: 0.0488s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb