Navidad


Advertisement
Published: March 5th 2006
Edit Blog Post

Hola Amigos,

Feliz Navidad (ofwel fijne kerstdagen).
Hoewel het inmiddels Christmas Eve is, heb ik absoluut geen kerst gevoel. Het is momenteel zonnig en warm en het is pas 10 uur...
Gisteren hebben we (Richard, Enrico en ik) een actieve volkaan beklommen: een hele ervaring, helaas geen magma gezien, maar wel een hoop hete gassen e.d. en het was een mooie klim.
Mijn derde week Spaans zit er alweer op en ik heb nog maar een week te gaan, en dan wordt het tijd om wat meer van midden Amerika te gaan zien. Ik ben benieuwd...
Ik ga volgende week met Enrico verder reizen en we gaan vanmiddag de koppen bij elkaar steken om te bedenken wat we (ongeveer) willen zien en doen...
Morgen kerstdiner, of nou ja soort van, om 14 uur s middags met 8 studenten en daarna en feest o.i.d. in de straat van een van de leraren.
Verder moet ik volgende week echt nog even hard studeren, want mijn Spaans ging de afgelopen week niet echt geweldig (een nacht ziek geweest en de andere nachten steeds laat naar bed en "necesitada cafe muy fuerte todos los mananas" ofwel ik had echt sterke koffie nodig s ochtends.

Adios


Advertisement



25th December 2005

It's Christmas
Hoi Amber, We gaan zo aan het kerstonbijt beginnen. Morgenavond gaan we met iedereen van onze familie eten, behalve jij (Maar we zullen aan je denken). Geniet van je vakantie en een fijne kerst! Adios, Fred, Lydia en Tim

Tot: 0.057s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0387s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb