Dag 17: Los Pinos (Monteverde)

Published: December 12th 2012

Dag iedereen,

Vandaag zijn we om 8u vertrokken met Interbus naar Monteverde.

De meeste mensen gaan van La Fortuna naar Monteverde met de Jeep-boat-Jeep, over Lake Arenal maar met al onze baggage leek het beter om toch met Interbus te gaan.

De weg was heel erg moeilijk, heel veel grote putten in de weg dus de auto moest zeer traag rijden. Wel zeer mooie uitzichten op onze tocht. Echt prachtige groene heuvels.

Om 12u30 zijn we toegekomen in Los Pinos, onze laatste verblijfplaats. De luxe hebben we gespaard voor op het einde. We hebben hier echt een huis met 3 slaapkamers + 3 badkamers, keuken, living en tuin. Echt ruim en mooi. Los Pinos ligt ook in een bos waar je een bepaald pad kan volgen zodat je uiteindelijk op een platform terechtkomt waar je een mooi uitzicht hebt. Naast het platform ligt er een grote serre waar ze zelf een aantal groenten kweken die je gratis mag komen oogsten.

Vandaag zijn we een lekkere krop sla en tomaatjes gaan halen uit de serre.

Er is ook een speeltuin wat zeer leuk is voor Nore. De rest van de dag hebben we uitgepakt, boodschappen gedaan en onze planning voor de komende drie dagen gemaakt + al paar zaken gereserveerd.

Deze ochtend kregen we trouwens nog eens extra korting op ons verblijf in La Fortuna omdat onze tour zo slecht was dus dat vonden we wel een aangename verrassing.

Vele groetjes,

Nore, Dominique en Serina

Tot: 0.048s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 40; dbt: 0.0282s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb