Cahuita

January 4th 2009
Published: January 4th 2009

Beste mensen,

Had zojuist een heel verhaal geschreven maar dat was op mysterieuze wijze na het toevoegen van wat foto's weer verdwenen.
Jullie krijgen nu dus alleen foto's en geen verhaal. Ook niet alle foto's want ze missen hioer een activeX plugin ofzo waardoor ik de foto's 1 voor 1 moet uploaden.

Verder is alles goed hier. Beetje saai, rustig, weinig toeristen, veel tijd voor mezelf (is ook wel eens goed want dat heb ik nog te weinig gehad de afgelopen week). Het hele verhaal krijgen jullie later.

Groeten uit Cahuita

Eindpunt van hike in Manuel Antonio
PalmPalm
Palm

Mooi plaatje van het strand in het nationale park van M.A.
palmpalm
palm

Mooi plaatje in Nationale park Cahuita
boom in zeeboom in zee
boom in zee

Omgevallen boom in Cahuita

6th January 2009

he Surfdude! mooie pics! Je beleeft wel veel avonturen in de bus elke keer. Ik hoop dat je snel een paar gezellige mensen tegenkomt in Cahuita. Ik ga nu slapen. Kus,Marieke

Tot: 0.074s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0444s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb