Sine Lyhne

spirsine

Sine og Thomas

Så er vi kommet til the big apple, og det er tid til at fortælle, hvad vi har lavet siden sidst. 31. juli kørte vi til Washington City i lyn og torden - og masser af regn! Aldrig har jeg set så meget regn på så kort tid. Så vi fik varm kakao i bilen, og så blev det straks lidt hyggeligere. 1. august så vi det Hvide Hus, Lincoln Memorial, the reflecting pool (som dog var tømt for vand pga. vedligeholdelse), en heeelt masse andre memorials, National Mall og US Capitol Bygning. Om aftenen prøvede vi foodspotting (en app, hvor folk kan sende billeder ind af mad fra området), og vi endte med at spise fantatisk sushi (fra et sted med masser af vundne priser). 2. august så vi National Museum of Natural History for ... read more
National Mall i Washington DC
US Capitol

North America » United States July 31st 2012

Så fik vi ordentligt internet igen og må igen komme med et langt indlæg, for hvor er der sket meget den sidste uges tid! 22. juli så vi Kansas Space Museum, og nøj hvor var det fedt! De havde fuldstørrelseskopier af løfteraketter, en halv rumfælge, og endnu federe, en ægte stealthbomber, apollokapslen (der har ligget på havets dyb i mange år) og utroligt mange andre ægte artifakter fra rumkapløbet (både amerikanske og russiske). På vejen videre var der et skilt på motervejen om at hestevogne kunne forekomme - og ganske rigtigt - lidt senere kom der en hestevogn i modsat retning. (Vi tror, at the amish people bor i nærheden) 23. juli kørte vi fra Kansas til St. Louis i Missuri. Om aftenen spiste vi på Pappy's Smoke House, som har vundet ufatteligt mange priser (bl.a. ... read more
Slow smoked ribs
CN Tower
The falls

North America » United States July 22nd 2012

Puha, man bliver træt bare af at se på overskriften - men sådan går det vist, når vi ikke har ordentligt internet - eller glemmer at skrive hos Inge og Flemming ;) 10. og 11. juli. Vi tjekkede ind på Hard Rock Hotel. OMG et flot værelse! Så flot har ingen af os boet før. Blød seng med rigtig dundyne. Rock'n'roll på væggene med flotte sorte mønstre. Kæmpe fjernsyn og endnu større spejl. Første dag gik vi ind til strippen og så Coca Cola store, hvor Sine købte en læbepomade med spritesmag (for wtf?!) og M&M's store, hvor man kunne lave sine egne m&m's. Anden dag brugte vi ved Nirvana poolen (den med stille pop og rock musik), hvor vi købte en enkelt drink til den nette sum af 200 kr. (ja, det er her, de ... read more
Fire Vally
Grand Canyon

North America » United States » California July 9th 2012

Næsten en uge er gået siden vi var fanget i København, og sikke mange ting, vi har oplevet. Vi ankom til San Francisco d. 3. juli til frokosttid (efter at have fløjet i 11 timer). Vi havde hjemmefra højt besluttet, at vi skulle sikre os at holde os vågne den første dag til mindst 9 pm for at undgå for meget jetlag. Allerede klokken 15, da vi tjekkede ind på hotellet meldte trætheden sig, og selvom vi i hærdigt forsøgte, måtte vi sande at vi var faldet i søvn klokken 7:30 pm. Dagen efter var store cykeldag - og ikke mindst Sines fødselsdag. Hele byen var på den anden ende, og overalt var der blåt, hvidt og rødt. Vi cyklede en god lang tur hen over Golden Gate Bridge, hen til en byfest, hvor vi hørte ... read more
Vores bil
Google
Highway 1

Europe » Denmark » Region Hovedstaden » Copenhagen July 2nd 2012

Vi stod op 4:50 og Caspar fulgte os pænt ned til vejen. Ud til lufthavnen og finde en selvbetjeningsautomat, så vi kan komme afsted! "Dit fly er aflyst. Kontakt personalet", åh åh. Så i kø med os. Først den ene og derefter den anden. Det er tydeligt, at vi ikke var de eneste i denne situation. Det viser sig, at flyet fra Stockholm til Chicago er aflyst, og alle skal ombookes til andre fly, hvilket er lidt af et puslespil at få til at gå op. Vores rejseplan er nu at rejse til Frankfurt i aften, sove på et hotel dernede og så til San Francisco direkte i morgen formiddag. Det er så, hvad det er, og i mellemtiden er vi blevet inkvarteret på Park Inn (Radison) for dagen med en skøn udsigt over byen, og ... read more

Tot: 0.14s; Tpl: 0.004s; cc: 6; qc: 54; dbt: 0.0469s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb