nadjaedward's Guestbook

17th April 2015

Tof! Reken maar dat ik een keertje langs kom! Ik moet de verhalen horen, nogmaals, en de foto's bekijken.
11th April 2015

Gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Niet verkeerd om het daar te vieren:) Fijne reis verder, het ziet er geweldig uit!
5th March 2015

Wat een pech
Jemig wat hebben jullie een pech gehad in Siem Reap! Een schrale troost, maar zeer waarschijnlijk vinden jullie aardigere mensen die in de toeristenindustrie werken in de rest van Cambodja. Geniet van de rest van jullie reis, we duimen dat jullie niet teveel corrupte politieagenten meer zullen tegenkomen.
5th February 2015

Quiz
1. Starbucks, 2. Dunkin Donuts, 3. Shakey's. Wann gibts unser Siegergeschenk? Prost und Küsse XXX
2nd February 2015

Antwoorden
Vijf dagen werden er vijftien, nog een voordeel van reizen en niet werken Is dat je niet altijd moet doen wat je zegt. Er blijkt één ketenkoning tussen onze lezers te zitten met bizarre kennis over ketenlogo's. Maar eerst de antwoorden. Fünf Tage sind fünfzehn geworden. Noch ein Vorteil von Reisen und nicht arbeiten ist das man nicht immer genau dass tun muss was man sagt. Wir haben ein Kettenkönig in unserem Mitten der unendliche KettenKenntnis zum verfügen hat, aber erst die Antworten. 1.Starbucks 2.Dunkin' Donuts 3.Shakies 4.Chowking 5. Jolly bee 6.McDonalds 7.KFC 8.Yellow Cab Danke fürs Mitspielen und manchmal originellen Antworten von... Angela, Raphi, Andrea, Niels, Muriël, Marnix, Esther, Arjan bedankt voor het mee doen en de soms originele antwoorden, maar één iemand had alles goed, en die krijgt de prijs thuis opgestuurd... Aber nur ein einziger Schlaumeier hatte alles richtig... Peter Baas! De prijs wordt thuis opgestuurd
1st February 2015

veel plezier!
Hallo Edward en Nadja, Wat een avontuur en wat een prachtige reis maken jullie! Nog bedankt voor het kaartje uit Kathmanda. Leuk om te lezen en te zien hoe het met jullie gaat. Veel plezier verder!
1st February 2015

Veel plezier!
Hallo Edward en Nadja, Wat een avontuur en prachtige foto's!
15th January 2015

Volgens mij weten weinig mensen jullie website Eddy. Maar dit is natuurlijk mijn specialiteit: 1. Starbucks 2. Dunkin Donuts 3.? 4.? 5. ? 6. McD 7. KFC 8.?
14th January 2015

Reactie
Bedankt voor de reacties tot nu toe, ik ben blij dat minimaal drie mensen de blog lezen, we hebben ze nog niet gepubliceerd om afkijken te voorkomen. Als je nog mee wilt doen moet je snel zijn, binnen 5 dagen komen de antwoorden en worden de winnaars bekend gemaakt. Danke für die Reaktionen, ich bin froh hat es mindestens 3 Leser, wir haben die Reaktionen noch nicht publiziert damit man nicht ab schaut. Wenn du noch mitmachen willst musst du schnell sein, in 5 Tagen machen wir die Antworten und Gewinner bekannt.
10th January 2015

heiss auf den preis:)
ich kenne nur die amerikaner:) 1 starbucks 2 dunkin donuts 7 kentucky fried chicken 3 wild geraten: shabu :)
10th January 2015

Quiz
Die Herausforderer und (und Philippinenkenner) stellen sich dieser Aufgabe und werden hoffentlich gewinnen :-) 1. Starbucks 2. Dunkin Donuts 3. Shakey's 4. Chowking 5. Jolly Bee 6. MC Donald's 7. KFC 8. Wendy's Wir sind gespannt... Viel Spass in Thailand. Wir freuen uns auf weitere spannende Berichte, Fotos und Quiz...
9th January 2015

Quizteilnahme - oh yeaaaah!
1 - Starbucks, 2 - Dunkin' Donuts, 7 - KFC, 8 - Chinq Chanq Chunq!, 5 - Jollibee, 6 - MacDonald's, 3 - Shakey's, 4- Shui Feng !∂ª@$Ç “@ªß¬ø≠
9th January 2015

Tolle Geschichte!!
soooo spannende Safari wollen wir auuuuch - und versuchen das gleich mal im nächtlichen Aargau :D
8th January 2015

Vet een quiz!
1. Starbucks 2. Dunkin donuts 3. Shakey's Pizza 4. Chowking 5. Jollibee 6. McDonald's ? 7. KFC 8. Yellow Cab Pizza Spannend!
7th January 2015

Quiz!
Hey Edward en Nadja, een Quiz wat tof! Ik ben meteen heel internet gaan afstruinen met Esther, dit denken wij: (Trouwens foto 6 is wel erg onduidelijk ;D) 1: Starbucks 2: Dunkin Donuts 3: Shakey's Pizza 4: Chowking 5: Jollibee Foods 6: Hap Chan Tea House 7: Kentucky Fried Chicken 8: MCdonalds (Tagbilaran?)
7th January 2015

suuuper safaribericht :)
da kommt die Spannung rüber, wie ihr so umherschleicht im Dschungel :D
29th December 2014
Vleermuizenpoep/Fledermausdreck

Batman overkomt dat nooit!
24th December 2014

Prettige dagen ginds!
24th December 2014

mooie foto's! jullie ook nog heel goede reis en fijne kerst en oud en nieuw voor zover t daar ook wordt gevierd. groetjes! Pieter
16th December 2014

Hallo aus Schanis
Gruezi liebe Weltenbummler Danke fur die Karte. Wir hoffen ihr kommt gesund und wohlbehalten zuruck. LiebeGrusse Silvia und kurt
2nd December 2014

Goeie reis!
Hallo Edward en Nadja,' Wat maken jullie een prachtige reis! Veel plezier
27th November 2014
P1050491

Hahaha die foto's! Lucky mountain budha ziet er echt gelukkig uit
10th November 2014

tschäzäme
hey ihr zwei reiseden:) mega lässig das ihr eure reise so fleissig bloggt. eure texte sind interessant und regen zum reisen an! Am liebsten würd ich auch zu euch kommen, besonders jetzt wo es hier so kalt und nass wird. hey tschäss danke viel mal für die tolle karte. über eure vielen karten freue ich mich immer sehr:) häbets guet ond gniesset euche trip.
From Blog: Nepal
5th November 2014

Leuke blog Edward en Nadja! Schagen een paradijs, haha :) Veel plezier tijdens jullie avontuur!
From Blog: Nepal
3rd November 2014

Wat een leuke blog Nadja en Edward! Ga deze zeker volgen en ik wens jullie nog veeeeeeel plezier!

Tot: 0.084s; Tpl: 0.004s; cc: 15; qc: 35; dbt: 0.0308s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb