mariska's Guestbook

2nd March 2009

Het lijkt alsof je het helemaal goed voor elkaar hebt, meid. Druk, maar met een hoop fun in de sun. Erg leuk voor je!
2nd March 2009

Hi Mariska, Leuk om je verhaaltjes te lezen en goed om te vernemen dat je je uitstekend vermaakt! Enjoy fo sho!
1st March 2009

wow
Wat een supergaaf blog heb je geschreven.. heb het met plezier gelezen.. en dat zegt wat voor mij haha.. Vind het zo tof voor je .. en eigenlijk zou ik zelf deze actie hebben moeten doen... zoals je weet.. ik zit er hard over te twijfelen om je even op te zoeken daar. Kus
1st March 2009

Zucht.. ik was het al .. maar nu nog meer.. ( een kleeinnn beetje jaloers ;) ) Fijn om te lezen dat je je draai al hebt gevonden babe! En dat het helemaal goed gaat daar..! Had eerlijk gezegd ook niks verwacht !! Ik mis je.. En denk aan je! Dikke Kus!!!!
28th February 2009

Right on DUDE!!! :D:D
17th January 2009

Wat een geweldig verhaal weer babe! Super dat je zo snel al appartementje hebt gevonden en surflessen voor studiepunten, geweldig haha...SD klinkt nu al als top stad hoe jij het omschrijft, sfeertje spreekt me ook wel aan haha :)! Geniet ervan lief! We mailen, dikke kusss
10th January 2009

Klinkt goed dat appartement: een bed heb je ook helemaal niet nodig --> see my room haha :) Vandaag even verhalen uitgewisseld met Joost (net terug uit Argentina), leuk zeg! Enjoy, en succes met de baan-zoektocht! Kuskus
10th January 2009

Lieve Maris! Wat een prachtverhaal weer:) Ik ben helemaal onder de indruk van je nieuwe 'vaste' stekkie! Lijkt een waar paradijs! Sporten, zon , surflessen, surfers!!! (Yeeaahhh), jonge buurt, weer een studie oppakken, Lieverd wat een heerlijkheid! :) Houdt ons zeker op de hoogte...ik geniet elkaar keer weer! Mocht je tijd hebben (twijfelachtig, ons kennende;)) stuur maar een beetje van het mooie strandweer deze kant op...ik heb het alweer gehad met de NL-vrieskoud! Denk aan je! *KUS*

Xx from freezing Amsterdam
Jaloers op het weer bij jou, maar de winter is wel mooi hier!! Voor echte NL-se nostalgie: neem een bakfiets :) Xx van mij
10th January 2009

Zucht.. Elke keer als ik je geweldige verhalen lees geniet ik zo erg met je mee! Je schrijft het heerlijk en ik vind het jammer als het verhaal weer is afgelopen! ;) Ik ga je heeeeeeeeeeeeeeel snel wat sturen! Vind ik echt heel erg leuk! En fijn dat je zo snel een kamer hebt gevonden schat! Stuur je PLZ wat zon hierheen! :( T is zooooooo KOUD hier! Denk aan je lieffie! Dikke zoen!

Awesome!
Te gek Maris! Dat heb je weer goed voor elkaar gekregen! De foto's zien er prachtig uit. Miami @ New Years, onwijs! En wat goed van je appartementje! Geniet, geniet, geniet! Ennneeh, surfen voor studiepunten??? No problem! XX Steffie
15th December 2008

Wauw lieverd! Wat een super verhaal weer! Zat weer helemaal mee te dromen met je! Nja ik droom, en jij maakt het waar ;-) En die melisa ook.. Kreeg er kippevel van! En IK zou echt in huilen uitgebarsten zijn zeg na het paspoort verhaal! Jeetje, gelukkig is t nu allemaal zo goed als geregeld weer!! Hoop dat het nooit meer gebeurd!! Ga voor je duimen dat je em weeeer heeeeeel snel in je handjes hebt! Dikke kus topper!

Goeie timing
Ik heb het al eerder gezegt en nu nog maar eens, wat een topverslagen schrijf jij. Je timing is ook fantastisch. Terwijl het hier koud, guur en grijs is sta ik dankzij jou verslag gewoon bij een fantastisch mooie waterval en als ik het volume van de koptelefoon opschroef is het net of ik er onder sta. Een bijzonder verfrissend moment op een saaie maandag morgen. Thanks and have fun GRT paul

Fantastisch
Hi Mariska, Wat een prachtige verhalen. ik ben jaloers op je en geniet ontzettend van alles wat je schrijft. Voor mij op een grijze maandagmorgen in Amsterdam een fantastisch iets om de dag mee te beginnen. Blijf schrijven en ik hoop dat het goed komt met je paspoort. Wellicht kunnen er meer mensen die lieve Melisa een kaartje sturen! Krijgt ze plotseling stapels kaartjes... of vind je dat teveel van het goede? Als je het leuk vind, ik doe mee.... Groeten, Jan Willem

Geweldig!
Alleen al van de foto's en jou verslag krijg ik de indruk van een geweldige ervaring. Top!
15th December 2008

Hey Lieverd, Wat een mooie trip ben je aan het maken....... Wauwie. Jij bent in ieder geval genoeg mooie herinneringen voor later aan het maken, dat doe je goed chick :). En volgende week zondag dus Miami.... Wel even schrikken van je paspoort. En idd, zo te lezen ben je er nog aardig relax onder gebleven. Trots op je!!!! Geniet lekker verder, je weet, je bent in mijn hoofd en hartje! BIG Kiss....
14th December 2008

Hy Lieverd! Wat fijn om weer wat van je te horen! :) Wow, wat hebben (nog steeds denk) jouw zintuigen overuren gedraaid zeg! Zo veel natuurschoon/wonderen gezien...dat is niet uit te leggen in woorden maar dat moet je inderdaad beleven! En wat mooi dat jij dat gewoon aan het doen bent! Uiteraard ook heel fijn dat ik er, het zij in woorden, van mee mag genieten! Even een kleine tegenvaller in termen van je paspoort, maar als ik het zo lees ben je er heel rustig onder gebleven (moet gezegd worden: voor ons type mens nog niet zo eenvoudig;)) Extra weekje Argentinie lijkt mij verder ook geen straf! :) Positive Thinking!! Lief, geniet van al het moois daar nog even en ik denk veel aan je! Kus! Essy
14th December 2008

Wauw!!
Meis, mooi om al je bijzondere en indrukwekkende verhalen te lezen!! Echt te mooi voor woorden!! Door je verhalen heb ik ook een idee wat je meemaakt.. Gelukkig dat het goed is gekomen met je paspoort (engeltjes). Idd een paspoort blijft een vervangbaar document, de herinneringen die ik door deze reis heb niet Geniet van je reis!! Heel veel plezier.. Lusjes Linda
3rd December 2008

Lieve Maris! Wat een mooie verhalen weer! Ben echt zooo aan het meegnieten, vd fietstochten tot de bbq met VIS!!! ooohh wat een heerlijkheid en versheid...had met alle liefde vd wereld een bbqtje met je meegepikt! :) Ooohh en uiteraard ook 1 van je fietstochten! Bijf vooral zo levendig schrijven...! Geniet ik niet zo heel stiekem toch mee! Dikke kus!

Whoee again..
Wat een prachtig verhaal weer meis, het is echt een avontuur om te lezen en idd je krijgt het gevoel alsof je het zelf meemaakt ;-) Dikke X
3rd December 2008

Wat een geweldig verhaal weer lief! Eg super wat je allemaal meemaakt! En die pinquins, haha, na die feiten zijn het ook mijn favo beestjes, heb ze in australie ook gezien, vond ze toen ook zo leuk haha...en die walvissen lijkt me ook eg indrukwekkend om te zien, alles, ik wil ook hihi! geniet! dikke kusss
3rd December 2008

Wouuwww, wat een mooie foto's!! Het lijke net plaatjes, ongelovelijk! Maar, wat las ik.. Was je de muziek van je Ipod verloren??? :O Hoe kan dat dan?? Have fun! xx

jaloers (again)
Ik heb er spijt van dat ik niet stiekem in je rugzak ben gesprongen. Wat maak jij leuke dingen mee! Genier er van. X
3rd December 2008

Heel fijn om weer een blog van je te lezen... Ik geniet zo een beetje met je mee !!!! Dikke zoen......... LY
28th November 2008

Dikste knuffel voor mijn hyper vriendinnetje (het feit dat je nu aan de andere kant vd wereld zit neemt niet weg dat ik de symptomen niet meer herken! :)) Heerlijk om je verhalen te lezen meis! Ik wou dat ik de fietstocht met je mee kon fietsen! Enjoy sweetness:)

Tot: 0.088s; Tpl: 0.005s; cc: 6; qc: 30; dbt: 0.0613s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb