Page 14 of konemara Travel Blog Posts

Europe » Greece » Central Greece » Euboea August 6th 2008

Kedveskeink! Nagy udvozlet ismet a kis hazankban aszalodoknak, jelen pillanatban ediig nem ismert melegeket elunk kis gorog elvonulasunkon, a 25 lepcsofokot nem birom mar mezitlab megtenni a kertbol az elso emeleti konyhaig, szegyen szemre szednem kell a labamat ebed elott ... tojast lehet sutni a burkolatokon. Mindenki mas atvaltott papucsra a mezitlabazasrol, mert egesz egyszeruen hihetetlen a hoseg... A mai ebed utan ismet vezetett gyakorlas a tananyag, melyben takyssal es itzakkal gyakorolnak a tanulok, igy en bicajra keltem, 3 tagbaszakadt wooferrel, es bejottunk a varosba netezni. A delutan rekkeno hoseget igy kellems arnyekban toltjuk, de utana nagy feladat var rank... Tengerparti furdozgetes, majd ismet ipari mennyisegu fuge beszerzese, mert a 8kg lekvar, amit az elso nap foztunk, szoren szalan eltunt. Szemelyesen vallaltam karma yogakent a csoport fugevel valo ellatasat, logosz... read more
kis rom
Naplemente a hegyek mogott
Gorog tanya

Europe » Greece » Central Greece » Euboea August 3rd 2008

Aug 1/ Duborog a tanfolyam! Sok sok apro reszletben mas ez, mint egy thaimasszazs tanfolyam barhol mashol... annyiban hasonlit egy Sunshine Networkos taborra, hogy a napirend viszonylag tart a megszokott stilushoz, azaz 6 kor gongra keles, vipassana meditacio 7 ig, onnan chikung es joga fel 9 ig, reggeli szunet 10,30 ig, aztan tanitas 13,30 ig, ebedszunet, aztan ismet tanitas este 7 ig, vacsi, majd program, es esti enekles, meditacio fel 10 korul. Az apro reszletekben rejlenek a kulonbsegek... Takys nagyon freestyle chikung es joga programmal kesziti elo a napot reggel.... Eloszor szabad yin stilusu taichivel ebresztget mindenkit, aztan belecsap a lecsoba... Yang taichi, chikung tolto es nyito gyakorlatok, kitartott poziciok, jogabol halado napudvozletek, ashtanga style, szoval regen volt, hogy megereztem izomzatilag is egy reggeli programot...a tudatossagon, a jelen pillanatban valo ele... read more
Golgotavirag a bejaratnal
Reggeli szilenciumban
A napi programunk

Europe » Greece » Central Greece » Euboea August 1st 2008

Julius 29.en biztonsagosan megerkeztunk A blog tavalyi bejegyzeseiben mar bemutatott kis spiritualis fellegvarba. Az ut kellemesen telt, a repulon vegan sznekkel kedveskedtek nekunk, es athenben pedig ismet nem kellett csalodnom a hires szaznyelven beszelo allami segito kozpontban, egy perc alatt tajekoztatott a holgy arrol, hogy melyik busszal mennyit menjunk, hogy ugy erjunk be athenbe, hogy azonnal a buszpajaudvaron talaljuk magunkat, melyrol 20 percre ra majd indul a buszunk Halkidaba, a szigetunk fovarosaba. Onnan tovabb is keresett volna, internetet, nyelvtudast, hibatlan helyismeretet es transzportacios logisztikai tudasat csillogtatva a cim alapjan helyi jarat keresesere ajanlkozott, hogy a kis udulokorzetben meg kozelebb tegyen le a busz a vegcelunk fele, de megkoszontuk, mert tudtuk, takys kijon ertunk....es mert igy is nagyon sokat segitett. Ilyen emberek kellenenek minden rep... read more
Magyar felho
Gorogorszag felulrol
A haz

Europe » Hungary » Western Transdanubia » Sopron July 22nd 2008

Gorog utunk elott hazalatogattunk a szulofalumba Baluval:) Pereszteg Soprontol kb.18km-re talalhato,bekes kis falucska...a termeszeten kivul itt nem sok mindent talal a vandor, csupan 1kocsmat,2boltot, 1ovit es 1altalanos iskolat, dehat en ezert is szertem. Keveseknek adatott meg az a szerencse, h. olyan helyen cseperedjen fel, ami eleg kozel van a nagyvaroshoz ahhoz h. a lehetosegek tarhaza nyitott maradjon szamara es megis , eleg messze ahhoz,hogy megtapasztalja az egyszeruseg oromet,a termeszet szepseget es a szabadsag varazsat. Es ami a legfontosabb, itt elnek a szuleim, akikhez sosem "vendegsegbe", hanem "haza" megyek...... read more
meztel csigak tokviragon
Balu kapitany munkara fogva
kalvaria a mezo szelen

Europe » Hungary » Central Hungary » Budapest » Pest July 13th 2008

Nos hat ezt a kirandulast en, okos Gabika terveztem es kijelenthetem h. szepen alaastam ezzel a turaszakertoi tekintelyemet Balu elott:) Nem igazan tudom ajanlani senkinek, nyaraloovezet, szemet es nehezzen jarhato utak egyre csak borzoltak a kedelyeket....ami szep volt megis azt bemutatom, ezekert erdemes volt:):... read more
VOROS INVAZIO
VIRAGOCSKA
PILLANGOK MINDENHOL

Europe » Hungary » Central Hungary » Budapest » Pest July 12th 2008

A Börzsöny is gyonyoru, akarcsak a Pilis...vonattal a Nyugatibol Kismarosig,aztan hatizsakkal szabad az ut:) Lattunk ozikeket, madarakat, megfurodtunk a forrasban, eltevedtunk,kisvonaton furikaztunk...mentunk, lattunk es szivesen visszaterunk. Ime par szepseg a helyi latvanyossagok kozul:... read more
HAL A VIZBEN
SZITAKOTO
BALU NAGYON KEPBEN VAN

Europe » Hungary » Central Hungary » Esztergom July 11th 2008

Kis lelkes csapat verődött össze az idei nagy Rám szakadék mászásra, melynek első valamire való eseménye a Dömös Postai kiszállás volt a buszból. Annyi negatív szankara szakadt fel a társaságból, hogy a Fröccsöntőbe menekültünk lelki sebeink balzsamozására, szörnyű kapuccsinókkal, finom sörökkel, és a már már tradícionálissá vált túrórudikkal... ezután uj barátunkat, Nick-et vezettük be a magyar spirituális túrázás rejtelmeibe: minden volt, ami egy jó túrán kell, sör, uj nevek adása, sziklaugrás, fán keresztülmászás, baleset, halál, feltámadás, transzfiguráció, jelenés, szél (bőven, mindenkitől), fokhagyma, tanösvény. Délutánra Dobogóköre értünk, szépkilátást néztünk, unokatesómmal, Jakabbal söröztünk aki bicajjal tekert föl, majd Pomázon vártunk még egy kicsit, hogy jó késő legyen mire hazaérünk (és a buzikarneválnak tuti vége legyen). Jó érzésekkel hajtottuk fejönket vákosunkra este.... read more
Reggeli meditáció
Végre a Fröccsöntő
Kora reggel

Europe » Hungary » Central Hungary » Szentendre July 8th 2008

Kirándulás hajókával szentendrére... read more
Akedvenc Margit hídi szobrom
CSak anya tartotta a lelket:)
Lyukas híd

Europe » Hungary » Central Hungary » Budapest » Pest July 7th 2008

Válogatott képek a márciusi hazatérésünk és a júliusi eltünésünk közötti időszakból. Jó böngészést kíván, BalGab... read more
utazás patakra
Fifi és huba
Zemplén tavasszal

Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok March 26th 2008

Tratból Bangkokba vezetett az utunk, ahol 2 éjszakát töltöttünk a Siddhi guesthouse-ban, a Kao San Road utáni Rumbitti sikátorban- egy világméretű farangnyúzó szélén. Az a jó benne, hogy minden kézenfekvő, közel van, és lépten nyomon átcsesznek a taxisok. Minden t megnéztünk ami 2 napba belefér: Golden mount, Standing buddha, Wat pho, a királyi palotát azért nem, mert 3 körül már zárt. A képek magukért beszélnek. Hazautunk igencsak angolosra sikeredett, lévén hogy fél órával az indulás elött még 30 an vártak előttünk a sorban, hogy egyenként leféníyképezzék őket a thai kilépőhöz... Itt éreztem, hogy elbuktuk a küldetést, de egy angyalt küldött az ég apró termetű mosolygós thai lány képében, aki meglátta, hogy airegypt-es kitüzővel kapunk szívrohamot a sor közepén, kiemelt, és gyorsított eljárással fényképeztetett le. Utána csak annyit bírt mondani, hogy "just run!" (csak fussatok!), ... read more
Golden Mount feljáró
Golden Mount szentély
Bangkok-a kelet Amszterdamja

Tot: 0.453s; Tpl: 0.008s; cc: 18; qc: 129; dbt: 0.1934s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb