elistep's Guestbook

27th January 2015

wau
No já jsem čekala, že rybí omáčka nebude zrovna z "kvalitních surovin" ale tohle je maso !!! Blink...
From Blog: Do delty!
27th January 2015

rybky
maso to je, ale kupodivu ani to, že jsme suroviny viděli na vlastní oči, nám nebrání si užívat konzumaci výsledné rybí omáčky - je totiž fakt dobrá!
From Blog: Do delty!
24th December 2014
inspekce dredů na trhu

Vypadá to, že se tam dobře bavíte, bezva fotky a vtipný komentáře...dost se u toho tady směju a krátíte mi čas v těch nekonečnejch službách...díky moc, hlavně takhle pokračujte.ˇ Žádný zádrhely na cestě a zvýraznění rozsahu poněkud atypických zážitků přeju. Opatrujte se, pa V.
zátiší s lekníny

Prostě nádhera!
24th December 2014
pašíci sbalení na cesty

Vepřová uzená rolka po Vietnamsku :D
From Blog: vietnamský sen
22nd December 2014

Zdarec Bradec
Čaute cestáři, přeji pevné cesty, pevné duše, pevné nohy, pevné paže, pevné přátelství a pevnou s...
15th December 2014

Přání šťastné cesty
Aby cesta probíhala bez nehod (bez děravých pneu), aby počasí vydrželo bez deště, mlhy, bláta. Abyste nemuseli konzumovat grilované psi a hmyzí larvy.
13th December 2014

Adventní pozdrav
Moc děkujeme za vtipné líčení vašeho putování doprovázené zajímavými fotkami.Moc na vás tady ,daleko,myslíme a doufáme,že počasí a vše ostatní vám bude přát abyste své plány naplnily vrchovatě.Tady se silně oteplilo (+10) a tak asi budou zase Vánoce na blátě. Pusu a hodně štěstí!
9th December 2014

Díky!
Ahoj cestovatelé, díky za zaslání linku. S chutí jsem si přečetla a pobavila se (třeba nad balením kol :o)). Krásné fotky máte. Už se těším na další pokračování. Cestovat takhle z tepla domova také není k zahození (zvlášť, když za okny je mrazivo, mlha, vlezlo). Tak držím palce, ať jsou na vás všichni Vietnamci stejně hodní jako váš první hoteliér. Veronika
8th December 2014

Ahoj
Ahoj!

Tot: 0.082s; Tpl: 0.003s; cc: 11; qc: 39; dbt: 0.0254s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb