doffiekik's Guestbook

20th October 2009

Kussen terug (een kussengevecht, joepie!!!)

Oh wat heerlijk!
Heerlijk om weer je verhalen te lezen, vanaf een grote afstand geniet ik met je mee!!! Xx Karin. (Ik wil ook zo graag weer terug naar Vietnam!)

Hoi Daar
Hoi Daar, Zo te lezen een goede plek om stoom af te blazen. Maar wat is dat nou, je contract is niet verlengd? IS de recessie daar de oorzaak van: iedereen houdt de hand op de knip en dan zijn cursussen het eerst de klos? Wel fliunk balen, maar gelukkig heb je een efficiente manier gevonden om je geheugen te wissen!! HA, HA. Ook leuk, samen naar Tivoli. Ik heb een lijstje met dingen die me wat leken (of met kids). Zit er wat voor jou bij? : Jeugd van Tegenwoordig donderdag 12 november Wende Vrijdag 13 november De Staat vrijdag 20 november Patrick Watson 29 november Nynke LAverman 27 december groet Mark

Goeismorges!
Jij mag zo elke morgen voor een vette grijns op m'n gezicht zorgen... hilarisch! Wij danken de grote Aad S. voor uw avonturen.
28th October 2008

Geweldig die worstvloer! Over Chairman Miao struikel je hier in Berlijn overigens ook, maar zo'n worstvloer heb ik hier nog niet mogen aanschouwen. Fijne laatste dagen nog en tot snel!
26th October 2008

Rust
Heb hier hetzelfde proberen te doen als jij, maar het lukt inderdaad niet! Volgende keer ga ik mee! Geniet nog van je laatste dagen daar en bereid je maar voor op de herfst. Die is hier op volle kracht binnen komen zeilen. Dus nog even lekker zonnen, de toerist uithangen, afdingen, drinken en eten! Dikke kus: Tjar
25th October 2008

Goeie zet ouwe!!!
Ellende aanpakken op tropische eilanden schijnt de beste remedie te zijn! Doe het goed! Grote groet, Hugo
23rd October 2008

x
zoek die bergtop op! en uit rusten verdmmmne!

Pleiterik
Dude! Ik wist heul nie dat je weg was... Rust is heerlijk - hoop dat je het helemaal vindt!

Oh wat heerlijk!
Xander wat heerlijk, en wat een vreselijk goed idee om dit te doen. Geniet, geniet, geniet, geniet, geniet, geniet en laat je door niets tegen houden!!!!!! Dikke kus, Karin.

...
... ... ... ... hier weer regen en kou!!! Had je niet ergens een gaatje over in je rugzak waar ik in had gepast?!? Geniet ervan!! xxx
12th April 2008

alweer voorbij
From Blog: Pheauteaux
9th April 2008

Super!
Ha lief, Fijn om ook jouw verhalen te lezen. En mooie foto by the way, van die hond! NY ik kom zeker een keer!!! XXX KArin
8th April 2008

Heb je al honger?
En dit verhaal deed me denken aan de lekkerste pizza van New York. De brug over naar Brooklyn en dan rechts naar beneden -> http://www.grimaldis.com/brooklyn.htm 19 Old Fulton St. under the Brooklyn Bridge. Naja je zegt dat je vanaf Brooklyn naar Manhattan hebt gelopen en dat is ook echt geweldig. Ik mag hopen dat jij ook veel zon hebt gehad tijdens deze wandeltocht. Lachen man, ik zie mezelf daar ook gewoon weer lopen. Snel deze pagina maar closen anders ga ik zo weer boeken en dat moeten we niet hebben. Heb je ook nog under the bridge gekeken? Maar als jij eens verder de Midas Dekkers uit gaat hangen. ;)
7th April 2008

geniet lekker verder!!
Hoi Xander. Ik heb met veel plezier je reisverslag gelezen. Krijg ook weer zin in verre oorden! Geniet er lekker van!! En als je er toevallig één mocht tegenkomen: Neem voor mij een 'O Magazine' mee!! Ik weet het lekker fout, maar oh zo leuk. Krijg je van mij een heerlijk Belgisch of Nederlands biertje als je weer terug bent. Kus Lesha
From Blog: Pheauteaux
7th April 2008

Jet Lag
Jet Lag is toch alleen de andere kant op?
6th April 2008

Als je leuke platenzaakjes ziet..
He Dof, Hoe is t daar? Groot GroOoter GroOOotst?! Waarschijnlijk ga ik in oktoner ook daar zijn, en dus als je leuke second hand of new maar niet te massale platen zaakjes ziet, schrijf op die Avenues, Corners en numbers.. Ik wil weet..! Hoe lang ben je daar nog? Viel Spaß en laat je niet muggen! En als je ons mist luister.. myspace.com/radiobanzai X uit de Muntel
6th April 2008

ENJOY!!!
XXX That's it just ENJOY!!! XXX
4th April 2008

Na vooruh na vooruh!
Ha Xxxanderrr, Doe je goed! Genietze en denk eraan: na vooruh navooruh. Oh, ben ook echt aan vakantie toe..... Nog een weekie. Liefs, Marit.
4th April 2008

Blogggggg
Cool! M'n zusje is bijna thuis, dus ik kon wel een nieuw reisverslag gebruiken! Keep 'em coming...
8th July 2007

Cambodia...?
Lijkt mij meer op de "grote baan" naar Vientiane in Laos, met het Patouxay in de achtergrond.
5th May 2006

Patpong
Pingpongballen? Niet gezien. Wel een partijtje dart waar Jelle Klaassen zijn hoofd ècht niet zo koel bij kan houden als tegen Barney;)
4th May 2006

patpong
en der komt nog een smeuig verhaal over pingpongballen in de wijk Patpong. Dat kun je niet gemist hebben Xander!
4th May 2006

eindelijk
zijn laatste dag en dan eindelijk een goed verhaal ;-)
26th April 2006

vet!
wha! die foto is fatoe, die ouwe rockt zeker well! kusjes lin

Tot: 0.071s; Tpl: 0.005s; cc: 14; qc: 41; dbt: 0.0483s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb