backpacker7's Guestbook



24th December 2010

Groetjes uit over besneeuwde Belgie
Hey Daniel Je zult het daar wel wat warm hebben..maar als je terug keert..koop maar een paar warme blouzen want het is hier echt winterweer zenne.... Hou nog even vol..ik weet dat je onze fritjes mist en je familie en vrienden...mischien heb je daar wel een nieuwe familie gevonden he ;-)... Ik zie ernaar uit om je terug te zien...God zegen broer En laat de kinderen lachen... Antonio
16th December 2010

kortnieuws
Dank jullie voor deze bemoedigende woorden ! Groetjes !
15th December 2010

Tof tof
Waauw, vind het echt tof, ik heb namelijk aan God gevraagd of Hij je veel 'knipoogjes' wou geven, zo van die dingen waardoor je aan Hem denkt. Vind het dus echt leuk om dit te lezen. Natte, maar plezante groetjes, Heidi
15th December 2010

bescherming
Daniël wij bidden om bescherming, dat de Heer engelen bij je laat om hulp, en vergeet niet de autoriteit die je van de Koning der koningen hebt gekregen om in Zijn Naam te handelen, en te gebieden dat je vrijuit mag wandelen waar je bent. Groetjes
15th December 2010

Hi!!
Fijn dat de natuur zo mooi is en de mensen zo vriendelijk!!! Geniet er maar van want straks zit je terug hier in de kou!! Maar hopelijk met toch ook een beetje vriendelijke mensen :)
15th December 2010

God is goed!
Lieve Daniël, God is groot, machtig en goed, Hij houdt van alle mensen en laat zich vinden, je ziet het hé, ook daar waar jij nu bent. Het is fijn weer wat nieuws te zien hier van jou, wij bidden en dragen je voortdurend op aan de Heer, ga met Zijn liefde en genade dit volk tegemoet, draag uit wat jij van Hem hebt ontvangen, vergeving en nieuw leven. Jij bent ook geboren om vrij te zijn, vrijheid is belangrijk, jij mag dit door Zijn Geest ook brengen in de harten, door jou aanwezigheid, jou bewogenheid. De grote opdracht van Jezus, gaat..verkondigd, genees en bevrijd is geweldig genadevol en is nu nog steeds...en meer dan ooit in werking getreden. Liefs en tot de volgende keer. Rita&Rudi xxx
13th December 2010

groetjes
Hey Daniel veel zegen daar en groet de kinderen ook in ons naam antonio
From Blog: what a day
12th December 2010

ongerust.
Hoi Daniël we horen zo weinig, we maken ons een beetje ongerust. Laat eens iets horen desnoods met de tamtam;-) liefs Jean en Lucia.
From Blog: what a day
12th December 2010

Hey, Ben blij dat je veilig aangekomen bent :) Wens je een fantastische tijd toe daar!! Gods rijke zegen gewenst voor je. Je bent in mijn gebeden.
7th December 2010

so far, so good
Hallo Daniël, Fijn weer wat van je te lezen, rust maar goed uit! Gods zegen en tot de volgende keer. Rita
From Blog: what a day
7th December 2010

Mens wikt
Tja, de mens wikt, maar God beschikt. 't Kan soms raar gaan hé. Hopelijk haal je slaap vlug in. Ben benieuwd wat God nog in petto heeft voor jou. Veel plezier en Gods zegen in je verdere 'avontuur'. Groetjes, Heidi
From Blog: what a day
7th December 2010

oef
Blij te horen dat je veilig en wel bent aangekomen,......nu kan het echte werk beginnen Hou je goed, Lieve groeten Griet
7th December 2010

Groetjes en Gods zegen
Hey wereldreiziger, pas nog in Slowakije geweest en nu in Zuid Afrika.... Man, man, man.... Ik wens je Gods rijke zegen tijdens je reis en dat je HEM mag ervaren elke dag. Super leuk, om via deze weg een beetje mee te leven.... Greetz, Matthias
6th December 2010

Baye veel plesier daar
Je zult waarschijnlijk lekker in de warmte zitten als je dit leest, (gelukzak). Heb je niet meer gehoord via facebook, maar wil je langs deze pad veel, veel, baye veel plezier op jou reis wens. Met lieflik groet, Heidi
From Blog: reisdoel
6th December 2010

Gods zegen
Dag Daniel Ik wil je Gods rijke zegen toewensen in je reis...breng Gods smile bij deze kinderen en geef ze allen de groeten van ons.. tot spoedig Antonio
6th December 2010

Gods zegen
Dag Daniel Ik wil je Gods rijke zegen toewensen in je reis...breng Gods smile bij deze kinderen en geef ze allen de groeten van ons.. tot spoedig Antonio
1st December 2010

ahhhh
Nu snap ik het, jij krijgt die comments eerst te zien, en dan beslis jij of ze erop komen of niet, ok, nu heb ik het door!! Dat is zo bij mij niet :)
From Blog: countdown
1st December 2010

Leuk!
Had hier juist al iets gezegd maar dat is ook verdwenen :) Hey! Het zal fijn zijn hier af en toe eens wat van je te horen! En zorg ma dat je uitvist hoe je die fot's erop zet, pictures speak louder than words ;) En kleine tip: als je mensen laat weten dat je een blog hebt en waar ze die kunnen vinden, dan ga je ook meer bezoekers krijgen hé!! C U soon!!
From Blog: countdown
1st December 2010

Leuk!!
Hey wie we daar hebben!! Ja, je zal toch moeten uitvissen hoe je de foto's erop krijgt hé pictures speak louder than words :) Zal fijn zijn om hier af en toe iets terug te vinden van je avonturen daar santa claus!! Groetjes Joy xx P.S. als je mensen laat weten dat je een blog hebt en waar ze die kunnen vinden, dan ga je ook meer bezoekers krijgen!! Kleine tip ;)
From Blog: countdown
23rd November 2010

Inzamelactie
Hallo, wil graag iets geven hoor. 't Is precies een mini schoenendoos actie. Filmpje over tehuis is leuk. Er waren precies veel blanke volwassenen te zien. Kijk eens of ze daar geen werk hebben voor me (haha) Groetjes Heidi.
14th November 2010

mag ik eens testen
Blij dat je voor nederlands gekozen hebt. Veel succes bij het leren werken met je mail. Vind het een hele eer dat ik je eventjes kan helpen.
From Blog: voorbereiding

Tot: 0.068s; Tpl: 0.004s; cc: 12; qc: 36; dbt: 0.0295s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb