what a day

Malawi's flag
Africa » Malawi » Southern » Blantyre
December 7th 2010
Published: December 7th 2010

Na een zeer lange vlucht met alle vertragingen vandoen en dan nog oponthoud bij immigrations , ben ik in Blantyre (Malawi) beland. Gelukkig ; wel wat vroeger dan verwacht , maar beter zo . Komende dagen even tot rust komen na ongeveer 35 uren reizen en wachten , en dan ga ik zuidwaarts het team tegemoet , waarna we samen naar Mchinji (Malawi) reizen om daar het weeshuis te bezoeken. Ben bekaf nu , want ik kan echt niet slapen in n vliegtuig , dus nu spring ik gauw mn bedje in. Tot gauw

7th December 2010

Mens wikt
Tja, de mens wikt, maar God beschikt. 't Kan soms raar gaan hé. Hopelijk haal je slaap vlug in. Ben benieuwd wat God nog in petto heeft voor jou. Veel plezier en Gods zegen in je verdere 'avontuur'. Groetjes, Heidi
7th December 2010

so far, so good
Hallo Daniël, Fijn weer wat van je te lezen, rust maar goed uit! Gods zegen en tot de volgende keer. Rita
12th December 2010

ongerust.
Hoi Daniël we horen zo weinig, we maken ons een beetje ongerust. Laat eens iets horen desnoods met de tamtam;-) liefs Jean en Lucia.
13th December 2010

groetjes
Hey Daniel veel zegen daar en groet de kinderen ook in ons naam antonio

Tot: 0.088s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 50; dbt: 0.042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb