annemieklaura's Guestbook

6th February 2011

Eekhoorn
Ah die eekhoorn! Superschattig! Fijn om te lezen dat je een beetje je plekje daar hebt gevonden. Ziet er nog steeds uit als een sprookjeslandschap met al die sneeuw. Galmt het dan ook ontzettend in die kerk als mensen fluisteren? Veel liefs, Lisa
6th February 2011

sportief amerika
Hoi Annemiek, Lekker om naast je studie ook wat aan sport te kunnen doen. Beetje afleiding en ontspanning. Ook Harry sport geregeld 's morgens maar ook in het weekend. Hij zou gisteren (5-2) langlaufen, maar het sneeuwde te erg, dus dat is niet doorgegaan. toen heeft hij getennist met een collega. Groetjes en het beste daar ik zie je wel weer een keer op skype.
5th February 2011

Hoi Miekje
Leuk je berichtjes te lezen Annemiek. Joyce en Tom hebben ze ook net gelezen. Hier alles zijn gangetje. Kijken uit naar de wintersport over 2 weken. Groetjes, Anita Post
29th January 2011

Hoi Annemiek, Alles goed daar? Leuke foto's. De sneeuwstorm is weggebleven toch? maar het blijft zeker koud? Veel succes met je studie. groetjes Jolanda
28th January 2011

Dat is de kerk van Boston, annemiek :D Moet je es in gaan is best mooi!! (ooh en daarom heen zijn heel veel winkels, maar dat heb je vats al ontdekt ;P) klinkt allemaal supah gezellig miek!!
26th January 2011

Wauw miek! Supertof. Die campus ziet er prachtig uit. Hoe zijn de collegelokalen/zalen daar? Je kamertje is schattig. Ik vond het toen ook leuk van de stad dat je een soort van mix hebt tussen oude(re) gebouwen en hele nieuwe gebouwen. Geeft de stad sfeer. Ben je al in de Italiaanse wijk geweest? Dat vond ik één van de leukste. Veel liefs
25th January 2011
Wolkenkrabber en een kerkje (?)

oma
Hoi Annemiek, oma en ik hebben net even zitten lezen hoe je het maakt daar, mooie foto's en leuk om je te volgen. Leuke feestjes allemaal !!! Wat een gezicht die allemachtige wolkenkrabber naast dat kerkje ! Veel plezier, groet Oma en Thea
23rd January 2011

geweldige ervaring
Hoi "Miekje" Wat leuk om je te kunnen volgen. Het lijkt me een geweldige ervaring.Veel plezier en geniet ervan! Groetjes, Cor en Anita
23rd January 2011

hoi annemiek
Hoi Annemiek, Zo te lezen heb je het daar wel naar je zin en wat een mooie foto's. Ook de campus ziet er mooi uit aan de buitenkant. Enne .. wat is een bagel? Groetjes Jolanda en Harry,
16th January 2011
Uitzicht van het huis

Ziet er lekker uit miek! Al een sneeuwpop gemaakt? ;)
Meer sneeuwfoto's

Hoi Miek, Hoe gaat ie, het ziet er goed uit bij je, echt van die Amerikaanse straten, mooi hoor. Zo te horen heb je het al wel naar je zin, leuk om je zo te kunnen volgen. Dikke kus Thea
15th January 2011

eerste berichtje is van mij:)
Hee miekje.. Leuke blog is het wel, hoop dat je over een paar maanden allemaal mooie foto's/verhalen/berichtjes op deze site hebt staan. Morgen dus al kennismakingsdag, wel leuk dat alle exchange students elkaar ontmoeten. Ben ook al even bij je ouders geweest, die hadden mij natuurlijk ook al 4 dagen niet meer gezien, haha;) Veel plezier morgen. Xx!

Greetzzzz from down under
Ziet er super leuk uit Annemiek! Klinkt ook gezellig al die Spaanse dineetjes;). Echt een raar idee dat wij daar een jaar geleden zaten en nu jij! Heb je al veel van de binnenstad gezien en hoe is de universiteit? Wij blijven je volgen!

Tot: 0.148s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 38; dbt: 0.0571s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb