Philopreis' Guestbook

21st September 2017

Dag allen, goed te vernemen dat er nog echte helden zijn die de leeuwen uit de buurt van hun vrouw wegmeppen !
Geniet nog ten volle van jullie vakantie en hopelijk komen jullie hier terug met beter weer dan de vorige dagen ! Gaan zelf binnen 12 dagen naar Sardinië, hebben geluk want zoals jullie misschien niet weten is dat Ryan air talloze vluchten heeft geannuleerd vanaf vorige week tot eind oktober. Omdat zij zo goed als alleen naar daar vliegen en er bijna geen alternatief is, horen we bij de gelukkigen. Spreken nadien wel eens af om jullie avonturen te aanhoren, groetjes aan allen, Geert
12th September 2017

a bikke jalous
Beste Ingrid en Philippe en vrienden, al een prachtige week achter de rug, hebben ook deze plaatsen bezocht en denk met heimwee aan deze prachtige streek. Hopelijk blijft het weer meevallen, hier is het herfst, van "Indian Summer" geen sprake ! Geniet nog te volle van dit prachtig land en zijn inwoners, een beetje jaloerse groetjes, Geert
6th September 2017

fijne reis Philippe!
18th May 2015

Prachtig
Beste Ingrid en Philippe, zijn jullie zo ondertussen nog niet uitgedrived ? Weer mooie foto's, maar zijn daar ook roofdieren zoals leeuwen en dergelijke ? Jullie reis zal er al misschien opzitten, maar jullie hebben dat toch al weer goed voor mekaar gebracht. Nog veel plezier en een veilige terugreis, grt, Geert
18th August 2014

Ha Philippe, je roots als makelaar achterna zie ik. Java, Bali, Lombok was onze huwelijksreis. Enige tijd geleden. Have fun - Ik volg je fratsen!
26th October 2013

foto's
Waw Philippe, die foto's zijn echt prachtig !
15th October 2013

Prachtig toch ....
Beste Philippe en Ingrid, vol nostalgie en met veel plezier naar jullie verslagen en foto's gekeken van wat ik mijn tweede vaderland noem. Zijn zelf op al deze plekken geweest, de Kaap zelfs twee maal, en waren in 1993 zelfs één van de eerste bezoekers van café "den Anker" dat toe juist open was gegaan aan het Waterfront, wat toen nog veel kleiner was dan nu. Zijn twee jaar geleden met veel geluk toch naar Robbeneiland geweest (lang op voorhand reserveren is een must !), en toch wel een aanrader, zo krijg je nog veel meer respect voor "Madiba" , koosnaam van Nelson Mandela. Ondertussen nog verschillende mensen op weg geholpen naar ZA met tips etc, en allen waren na terugkomst razend enthousiast over dit wondermooi en aangenaam land ! Zelfs onze vast reisvrienden willen absoluut terug. Binnen een goede maand gaan wij voor een dikke 3 weken naar Laos en Thailand, weg van het miezerige België ! Nog prettige dagen grt, Geert
16th September 2013

Prachtig !
Hoi Philippe en Ingrid, mooi daar hé in de omgeving van Knysna enz. Zie dat jullie ook nog naar Oudshoorn gaan, hopelijk is de epidemie onder de struissies gedaan, want wij konden toen maar een klein parkje bezoeken. Nog een fijne reis en bedankt voor de weeral mooie foto's grt, Geert
18th September 2013

Voëls strui waren weer fit
De kwekerij die we bezochten was 22 maanden gesloten, maar sinds maart dit jaar weer open
8th September 2013

Twijfel
Hi Phil. bij het zien vd foto's ed zijn we weer ah twijfelen geraakt welk(e) land(en) willen eerst bezoeken: Kenia, Oeganda, Namibië, "Suit Afrika" ,....iedereen zegt iets anders. Bij gelegenheid eens over bijpraten... Doei en fijne reis nog. MVG Rudy en Gina.
31st August 2013

Prachtig !
Hallo Philippe en Ingrid, ben blij voor jullie dat na de valse start in Hazyvieuw en Gods Window met de mist, jullie nu uitgebreid kunnen genieten van dit fantastisch land ! Jullie hebben ook veel geluk met de big five, want luipaarden spotten komt heel zelden voor. Spijtig van het voorval van de politie,is ons gelukkig nog nooit overkomen, hebben ook vele controles gehad in Mexico vorig jaar, en ook daar worden deze trukken toegepast, maar geniet ten volle van de bush en alles wat dit land te bieden heeft. Nog een prachtige vakantie en groetjes, Geert
30th August 2013

Mooi mooi
Ja papa, Namibie is ook weer al 8 jaar geleden hé, dan waren we allemaal 8 jaar jonger en dan was het aanpassingsvermogen nog wat groter hé :-) Denk eraan in Australie is het ook andersom rijden hé, ga je dat nog kunnen op je 66ste ;-) Voorzichtig op de gravelwegen hé. Ik hoop dat de pannekoeken gesmaakt hebben. Ben ik ieder geval heel jaloers op de foto van het luipaard. Dikke kussen van ons allemaal x x x Jannemeid
30th August 2013

links rijden in locale huurwagen haha...
Ik heb dat ook eens gedaan, en was regelmatig aan de binnenkant van het rechterportier aan het krabbelen op zoek naar.... een versnellingspook :-) Veel plezier Philippe !
10th August 2013

Columbia
Hoi Philippe en Ingrid, eindelijk even tijd om rustig het laatste deel van jullie reis in Columbia te lezen. De stad doet mij inderdaad veel terug denken aan oa San Christobal en Campeche in Mexico, met de warme kleuren en de groen getinte binnenkoeren en straten. Nu hop, naar Zuid-Afrika, waar jullie zeker en vast een prachtige reis te wachten staat. Zijn vorige week bij vrienden geweest die er net van terug waren en hun enthousiasme kon niet op ! Hopelijk geniete ulle baie die reis ! (ZA-frikaans met haar op ), groetjes, Geert
14th February 2013

mooie reis
Hoi Philippe en Ingrid, volg jullie reis nu terug, zijn zelf 8 dagen weggeweest in Iurkije (Cappadocië), niet al te ver met het vliegtuig, maar toch fantastisch mooi ! Zie dat jullie ook al wat afgereisd hebben in Columbia, jullie zijn nog grotere avonturiers dan wij ! Geniet er nog van en tot binnenkort, grt, Geert
1st February 2013

Goede reis
Hallo Philipp en Ingrid, jullie zijn weeral op den trot lees ik, had dit niet meteen door met de vorige blog, dacht dat dit nog van de vorige reis was... Allee, er is veel te zien zo te zien, alhoewel deze landen en steden toch nog steeds een gevoel van onveiligheid oproepen, wat je enkel kan bevestigen of ontkennen als je er zelf geweest bent, en het is héél eenvoudig : ga nergens waar je niet moet komen, dat is hier toch ook. Nog een prettige reis verder en tot wederlezens, Geert
31st October 2012

Die prachtige titel foto...
... met al die Laotiaantjes die bijna omvallen van het lachen, welke dwaze stoot heeft Philopreis daar toen weeral uitgehaald ???
19th October 2012

alweer...
...prachtige foto's. Ik zet Laos een paar plaatsjes hoger op de lijst. Gisteren tickets voor Lima geboekt. Geniet ze daar ! J
13th October 2012

Prachtige foto's !!
28th February 2012

Prachtige foto's Phil !
Dit stukje India ziet er prachtig uit, lekker kruidig. Ik zal toch ook eens van reis-seizoen moeten veranderen dedju.
From Blog: Olie en kruiden
21st February 2012

leuke blog Philippe, veel plezier nog ginder
4th January 2012

You took a 2011 TravelBlog favourite photo
= Check this out, and feel free to add some TravelBlog favourite anythings of your own. http://www.travelblog.org/Topics/30521-3.html PS. Happy New Year! :)
6th October 2011

Canada
At the marvellous pictures you can see it was a great yourney , thanks to share it with us ! Jan en Kitty!
5th October 2011

great pictures ! txs for sharing this ! :-)
Will put MistrelIsland on my list to visit !
6th September 2011

Canada
Beste Philippe en Ingrid, jullie genieten weer ten volle van deze reis zie ik, Vancouver is bij de toplijst van de aangenaamste steden om te wonen, en ik weet uit ondervinding dat de doorsnee Canadees heel vriendelijk en hulpvaardig is, in tegenstelling tot hier, inderdaad ! Prachtige totems en natuur, hopelijk mooi weer (hier is het weer miserabel !), dus zou ik zeggen "enjoy jour journey", groetjes, Geert

Tot: 2.985s; Tpl: 0.036s; cc: 42; qc: 77; dbt: 0.0671s; 2; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 4; ; mem: 1.6mb