Nina Supperi

Nina9o

I'm Nina from Finland. I came to England to become Au pair.

Europe » United Kingdom » England » Kent » Canterbury November 17th 2009

Aika tuntuu kuluvan aina vaa nopeemmin täällä. Nyt on tosi vaikee saada kaikki aikataulut sopimaa kavereitte kaa et löytyis aikaa viikonloppuna nähä. Viikonloput on pääasiassa kulunu Canterburyssä ku se on sen verra lähellä nii rahaa menee vähemmän ku ei tartte varata matkustamisee nii paljoo rahaa. Half-term suju lasten kaa varsi kivasti.Willin ja mun host-isän vapaapäivänä käytii King's woodsissa koirien kaa kävelyllä. Tääl oli Hector hoidossa yli viikon. Se metsä oli tosi upee ja valosa. Varmasti yks hienoimmist metsis mis oon koskaa käyny. Vaikka ilma oli kostee ei kuiteskaa satanu nii pystyttii olemaan paljo ulkona koko viikon ajan. Willin kaa viritettii sulkkisverkko takapihalle ja siin kulu monta päivää sulkapalloo pelatessa. Torstaina Sasha meni sen kaverin Maximin ja sen äidin kaa johonki metsää jote olin koko päivän Willin kaa. Will opetti mua pelaamaan crikettiä. Olin its... read more

Europe » United Kingdom » England » Kent » Canterbury October 22nd 2009

Melke kaks kuukautta oon jo ollu täällä. Arki on jo paljo helpompaa ku aluks. Ja alkaa jo itekki tottuu tän perheen arkee ja hommat sujuu paremmin sekä nopeammin. Lasten kanssa on paljo helpompaa. Ku nyt tietää mist ne tykkää ja mitkä asiat on ongelmallisempia. Tytön kanssa on aina ollu vaikempaa ku ton pojan. Mut nyt ei senkää kaa oo enää nii vaikeet ku aluks. Kavereit alkaa olla jo enemmän. Muihi au paireihi tutustuu tosi helposti. Kielikurssil on tosi mukavaa porukkaa ja yks ruotsalainen au pair asuu samas kyläs ku mä. Ollaa kerra oltu Canterburys vapaa-aikana. Sit kävin kerra pubis syömäs yhen tsekkiläisen au pairin kanssa. Joka viikonloppu oon koittanu mennä johonki. Yhen viikonlopun oon viettäny kotona. Sit oon käyny rannalla. Siit on jo aikaa mut sillon tapasin Jasminin. Saksalainen au pair joka asuu täs lähellä. Sinä ... read more

Europe » United Kingdom » England » Kent » Canterbury September 11th 2009

Eli lähin matkaan 28.8. Helsingistä. Lento meni iha hyvi vähä jotai ihme turbulenssei oli loppuvaihees muttei sen kummempaa. Sitten ku oltii laskeuduttu Lontooseen jouduttii odottamaan että kone pääs sille varatulle parkkipaikalle, koska joku toine piti sitä paikkaa eikä päässy lähtemään ukkosmyrskyn takia. En kyl mitää myrskyä nähny vaan auringonpaistetta, joka oli pieni järkytys. Luulin että täällä pelkästään satais kokoajan. Saatuani kamat kasaan lähdin ettimään mun perhettä. Mut mun host isä löys mut heti. Se oli tullu hakee mua sen 5 vee tyttären Sashan kanssa. Matka Canterburyyn ja sieltä Charthamiin kesti kauan. Paljon tavallista kauemmin, koska sillä hetkel oli just niitte pahin loma-aika. Ku me saavuttii määränpäähä mulle näytettii nopeesti paikat ja sen jälkee host isä meni tekee töitä ja tyttö katto telkkaria. Sain täl aikaa hyvi purettuu kamat ja tutustuu mun huoneeseen ... read more

Tot: 0.039s; Tpl: 0.004s; cc: 3; qc: 42; dbt: 0.0208s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb