ja päivitystä....


Advertisement
United Kingdom's flag
Europe » United Kingdom » England » Kent » Canterbury
October 22nd 2009
Published: October 22nd 2009
Edit Blog Post

Melke kaks kuukautta oon jo ollu täällä. Arki on jo paljo helpompaa ku aluks. Ja alkaa jo itekki tottuu tän perheen arkee ja hommat sujuu paremmin sekä nopeammin. Lasten kanssa on paljo helpompaa. Ku nyt tietää mist ne tykkää ja mitkä asiat on ongelmallisempia. Tytön kanssa on aina ollu vaikempaa ku ton pojan. Mut nyt ei senkää kaa oo enää nii vaikeet ku aluks.
Kavereit alkaa olla jo enemmän. Muihi au paireihi tutustuu tosi helposti. Kielikurssil on tosi mukavaa porukkaa ja yks ruotsalainen au pair asuu samas kyläs ku mä. Ollaa kerra oltu Canterburys vapaa-aikana. Sit kävin kerra pubis syömäs yhen tsekkiläisen au pairin kanssa. Joka viikonloppu oon koittanu mennä johonki. Yhen viikonlopun oon viettäny kotona. Sit oon käyny rannalla. Siit on jo aikaa mut sillon tapasin Jasminin. Saksalainen au pair joka asuu täs lähellä. Sinä viikonloppuna käytiin Canterburys Sophien ja Jasminin kanssa pubissa ja clubeilla. Kierrettii kolme eri clubii illan aikana. Kolme viikonloppua oon viettäny Charingissä ja Maidstones. Eka oli Tiinan vika viikonloppu Englannissa. Meit oli suht iso porukka. Sophie (Itävalta), Tiina ja Tuuli (Suomi). Sit Maidstones mukaa tuli Emma ja Sara (Ruotsi). Me oltii eka Weatherspoonissa istumas ja sen jälkee jatkettii clubille. Meil oli tosi kiva ilta ja otettii taksi Tiinan ja Tuulin kämpille. Seuraavat kaks kertaa oon ollu Tuulin kaa kahestaa ja saksalainen Rabea ja sen kaveri on liittyny meijä seuraa Maidstones. Viime viikonloppuna olin taas Canterburyssä. Oli Jasminin läksiäiset jote siel oli paljo saksalaisia. Oli Nina jonka olin tavannu jo aikasemmi ku olitii käyty leffassa. Sit tapasin tosi paljo uusii ihmisii. Ja suunnitelmis on tavata taas pian uudestaa. Sit lauantaina tapasin ekan kerran Lauran. Meil oli tosi kivaa ja me yritetää nähä mahollisimman pian uudestaa. Ja sit sunnuntaina tänne tuli sukulaisia lounaalle rugbyn jälkee. Vietin päivän kotona ja oli tosi kiva olla välil kotona. Sit illal tapasin Silvian joka on Italiasta. Se ei puhunu hyvin engalantia jote sen kaa oli tosi vaikeet puhuu. Ja sen piti kysyy mult mont kertaa toistamaan tai puhuu hitaammin. Mut eiköhä silläki ala englanti jossai vaihees sujuu paremmin.
Oon kuullu et mun enkku on jo täs ajas parantunu. Mun host äiti sano et oon nyt paljo avoimempi ja puhun enemmän sekä selkeemmin. Mut nyt alkaa välil tuntuu et suomi tökkii :D varsinki ku en oo käyttäny suomee muute ku puhuessa ja mesessä.
Nyt seuraavana viikonloppuna oon ekaa kertaa kotona,koska mun pitää olla lasten kaa. Sit ens viikko tulee olee vaikeempi ku noil
P1060528P1060528P1060528

in Weatherspoon
lapsil on half-term eli vastaa suomalaista syyslomaa. Sit nyt oon koittanu kattoo lentoi suomee jouluks.


Additional photos below
Photos: 23, Displayed: 23


Advertisement

Photo 6Photo 6
Photo 6

in Charing train station
Photo 9Photo 9
Photo 9

Maidstone
Photo 10Photo 10
Photo 10

in Oak
P1060602P1060602
P1060602

at club... people
Photo 14Photo 14
Photo 14

Jasmin and me
P1060496P1060496
P1060496

rannalla
P1060503P1060503
P1060503

ja oli tosi lämmin
P1060541P1060541
P1060541

Vino ovi-talo Canterburyssä
P1060579P1060579
P1060579

peltoa....


Tot: 0.063s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0337s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb