Page 2 of Lene Sebastian Sofie og Soeren Travel Blog Posts

Apollontemplet
Udsigt over dalen

Asia » Thailand » Western Thailand » Kanchanaburi February 15th 2008

Kanchanaburi er et dejligt afslappet sted at opholde sig, man bor lige ned til Kwaifloden og det koster ikke mange penge hverken at bo eller spise. Broen over floden Kwai er lidt overrated, men da der er hyggeligt er det til at leve med. Vi var ude ved tigrene i tigertemplet og Sofie fik lov til at sidde med en kaempetigers hoved i hendes skoed, ret graenseoverskridende. Hun fik ogsaa lov til at fodre en babytiger og det var lidt mere hyggeligt. Bare se her.... read more
Tigerungen og Sofie
En stoerre udgave

Asia » Thailand » Central Thailand » Khao Yai NP January 31st 2008

Vi har vaeret paa en trekking tur i Khao Yai Nationalpark, hvor vi har set en masse dyr som man ikke ser hver dag. Vi havde en meget dygtig guide med som fandt alle de store dyr som er muligt at se i nationalparken. Der er tigre og bjoerne ogsaa, men de er meget sky.... read more
Mister Gibbon!
Tiger Bill!
Den vilde elefant!

Tot: 0.14s; Tpl: 0.007s; cc: 12; qc: 97; dbt: 0.0959s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb