Lene Sebastian Sofie og Soeren's Guestbook

28th February 2006

bekvemt!
Nej det er sgu ikke bekvemmelighed alene der styrer fede oplevelsser og indtryk - heldigvis. Så ville i måske have valgt at tage turen foran fjerneren! Jeg ville hjertens gerne have været med på en rygplads pålefanten. Godt at høre fra jer. Knus Hans
From Blog: Trekking!!
28th February 2006

Hep!
Fedt at høre at i har det godt!! Her har vi ikke problemer med varmen :( Totalt fedt med den her Twavelblog. Kh Jan.
From Blog: Trekking!!
23rd February 2006

skær den?
forhåbentlig skarpt. Mens i danser om kundskabens træ og forhåbentlig nipper til lidt af hvert, rumsterer jeg igen i jeres hus i slutningen af min vinterferie- udenfor sner det og alt er ok. Fortsat god rejse Hans
From Blog: Soesafari
14th February 2006

4.banden
har lige fået adressen og med stor fornøjelse læst jeres dagbog fra A - Z.At dømme efter beskrivelser og fotos kunne man fristes til at spørge :"Hvorfor overhovedet rejse hjem igen ? "
From Blog: Soesafari
2nd February 2006

Et smukt par!
Et smukt par - lige til kaminhylden Knus fra Lone
From Blog: Rai Lei er flot!
28th January 2006

God fisketur!
Her hvor jeg bor kan man cykle 5 km ud til kysten og vi fisken frosset op af isen. Havet har lignet slush-ice. Livet er sgu meget fint og endnu engang tak for jeres rejsefortællinger. Kh Jan.
25th January 2006

bangebux
Jeg er da osse mere bange for jer end jeg er for dem! Iøvrigt er indernettet gået ned - skidt pyt, jeg klarer mig fint uden.... Er på vej til jeres hus, hvor er jeg glad for at det er der jeg skal hen og ikke på en mere ell. mindre tilfældig sofa. Er meget taknemmelig! Knus Hans
21st January 2006

Hej Sofie
Hej Sofie. Hvornår kommer du hjem igen? Jeg glæder mig til du kommer hjem, så kan vi lege sammen, hvis du altså vil. Ellers kan det vare et par dage. Det glæder mig at se dig. Hilsen Laura
19th January 2006

En kold hilsen
Hej Sofie, nej hvor ser det dejligt ud, med al den sol og varme. Det er et superflot sandslot du har lavet. Her i Herfølge er der -1 grad og sne. Håber du hygger dig, og glæder mig til at høre fra dig igen. Hils resten af Billesborgbanden
17th January 2006

Prinsesse Sofie
Nåhr...hvor ser du sød ud, Fie Kæmpe mosterkram til dig og Bas Lone

Hold lige fast

Dejligt at høre
Det er dejligt at hoere, I er kommet frem. Har selv tidligere oplevet bl.a. det enormt flinke folkefaerd. Vi havde en kanontur paa skolen i gaar i biografen - julepersonalegodet. Der var arrangeret spisning først, saa det var bare rigtig hyggeligt. Tak for, at du troede paa, at det kunne lade sig goere, Soeren. Mange hilsener Karsten

Whau!
Ja - det ser skønt ud. Er det min søster, hende silden i vandkanten?! Hvor længe skal i være på øen? Moster-kram til Bas og Fie!!!! Hilsen til jer alle fra Lone og Mikkel
12th January 2006

Hej!
Hej! Det lyder sjovt, det med den underlige taxa! Hvem er det egentlig der sidder i den? Nå, men Sebastian du går ikke glip af noget her endnu, Nichlas snakker hele timen som sædvanlig, ligesom Henning fortsætter med hans dårlige jokes, måske er der bare lidt flere af dem! Men i må hygge jer! Julie
12th January 2006

SKØNT!
Lyder skønt med kolde drinks! Hej er det bare koldt!! - og regnvejr. Hyg jer! Lone

--- en slags test
Har lige meldt mig ind i den her tjeneste, så skulle man kunne skrive kommentarer, som kommer på med det samme. Nu ser vi!
11th January 2006

Er det Linses ben, vi ser?
Hej med jer Hyggeligt! Et lidt mystisk foto, men måske er det Linse, der sidder der i den der tuk-tuk? Mange hilsner til jer alle fra Rolf, Laura og Pernille

re: kommet frem
Hej BBB Godt at høre fra jer og at i er kommet godt frem. Her er as usual fuld fart frem og højt hår, rigtig koldt og regnvejr. D er i praktik, gaaaab hvor er det kedeligt ind i´mellem. Mange hilsner vedskølleski'erne

FED VOGN!
Godt ankommet er den halve rejse, var der en der skrev en gang (mig lige før!) - så det er det - godt! Må være lækkert for hele "banden" at have taget hul på den kæmpe gave i har givet hinanden! Lugten kommer fint igennem på billedet - fed vogn iøvrigt, kan i ikke luse et par stykker af dem med hjem - ville pynte på Svansen (eller i min stue!). Har iøvrigt lige sat foden indenfor i jeres hule - FEDT! Knus og vær der godt - Hans
11th January 2006

Fedt at høre fra jer allerede
Det lyder som store oplevelser. Her er selvfølgelig koldt og det er kun til at holde ud fordi her også er så skide mørkt!!! Forsat god tur. Kærlig hilsen Jan.

Tot: 0.067s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 47; dbt: 0.049s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb