JohnandFrank's Guestbook

prachtige foto's!
Veel plezier nog! Kom veilig thuis, Mark
2nd October 2007

Hallo, Ik geniet van jullie belevenissen, geweldig om zoveel te zien en mee te maken, veel plezier verder, groetjes Wenneke
2nd October 2007

Hey!! :) Zo te lezen vervelen jullie je geen moment! (was ik ook niet bang voor ;) ) Heerlijk! Geniet er van zolang het nog duurt! Hier in Nederland lijkt het wel winter/herfst :( Tot snel!liefs

wil ook naar China
Hoi john en Frank, Wat goed 2 berichtjes op 1 dag! Ben blij weer wat van jullie te vernemen. China komt op mijn wensenlijstje te staan om te bezoeken. (echt nooit gedacht!) Maar voorlopig geniet ik met jullie mee Ik ga alvast wel oefenen met de stokjes.(weet je, er wordt gezegd dat ze ook hond eten...jullie zijn ervan overtuigd dat er gister gegrild varkensvlees tussen jullie stokjes zat?)
1st October 2007

Ik ben maar een klein beetje jalours! Jammer he dat de helft alom is.

fantastisch!!
Hallo John en Frank, Wat een avontuur jullie reis, het lijkt wel of iedere minuut anders is, steeds weer andere uitzichten, mensen en natuurlijk....eten. Geniet ervan. xxx suzan
1st October 2007

Wat hebben jullie al veel gezien! Echt fantastisch om al jullie verhalen te lezen en jullie mooie foto's te bekijken. Geniet ervan.. We wachten vol spanning op jullie volgende berichtje... Dikke kus Seif en Hester
1st October 2007

Wat maken jullie veel mee en ik denk, helemaal zoals jullie je hadden voorgesteld. Hoeveel souvenirs zitten er al in de koffer?Want alles is mooi zoals jullie melden. Geniet nog maar lekker, want voor je het weet zit je weer in het Hollandse ritme. Dikke groet Peter en Wil
30th September 2007

mooi!
He hallo daar! Wat een totaal andere wereld! Vind het hartstikke leuk om jullie belevenissen te lezen. Om in de stijl te blijven: vanavond hier weer Chinees halen.... Genieten jullie maar van het Echte China! Zoen, Wilma
26th September 2007

Hoi, Wat leuk om jullie site te lezen en die prachtige foto's te bekijken. Zo reis ik ook een beetje mee. Ik kijk elke dag even. Tot het volgende bericht liefs Marian .
26th September 2007

luieren?
wat? gaan jullie nu luieren, nee toch! enne.. misschien andere baan.... reisverhalen schrijven? leuke verhalen, mooie foto's liefs, Lily of the valley

enthousiasme
Zeg John en Frank, jullie komen toch nog wel een keer terug naar Nederland he? Er straalt nl. zoveel enthousiasme uit jullie verhalen. Maar het is geweldig wat jullie allemaal beleven, al moet je voor sommige bezienswaardigheden wel een goede conditie hebben, geloof ik. Geniet maar lekker met volle teugen. Peter en Wil

Matriarchale samenleving?
Haha John en Frank, die matriarchale samenleving klinkt net als een standaard heterostel met een zappende bankzitter... Letten jullie wel goed op hoe ze het eten bereiden, ik krijg honger van alle etenswaren die steeds langskomen en ik wil het proeven als jullie terugkomen! xoxo Asha
25th September 2007

Wat kunnen jullie mooi beschrijven hoe het daar is, samen met de prachtige foto's. Wat zullen jullie genieten van alles. Echt een totaal andere wereld. Ik blijf graag jullie verhalen volgen. Heel veel genietplezier, liefs Agnes
24th September 2007

have fun
Heren, de verhalen zijn goed, de foto`s zijn mooi, kortom laat ons nog veel weten van jullie reis
24th September 2007

Gaaf hoor!! Jullie hebben trouwens al echt veeeeel gezien in die paar dagen! Lijkt me wel indrukwekkend om te zien, een geheel andere wereld! Geniet ervan en ik wacht weer op de volgende weblog!! Liefs Jolien
23rd September 2007

j.dijkstra@reumafonds.nl
Hallo mannen, Even een dagje rustig?? Alleen maar 'kloven,kliffen, bomen, rotsen en watervallen" gezien? Ja, 't klinkt niet echt als een relax dag.... maar wel als een dag om van te genieten groetjes, jeanine
23rd September 2007

jaloezie vanuit down under
Hi hoi, Tjee het klinkt allemaal goed en het lijkt met een geweldig land om rond te reizen. Ben benieuwd naar de vervolgverhalen en foto's. Ben jaloers, maar wel positieve jaloezie hoor!!!! We zijn weer safe thuis en waren blij om Gavin weer te zien. Inmiddels zijn we hersteld van de jetlag. Kusjes, Gwendolyn
22nd September 2007

Wat een verhalen. Wat hebben jullie in die korte tijd al veel gedaan en gezien. Ontzettend leuk om dit te lezen en die mooie foto's te zien. Wij genieten zo ook een beetje mee. Heel veel plezier nog en veel genieten. Liefs en groetjes van ons allemaal. w+m+m
22nd September 2007

Dat is maar goed dat jullie gaan wandelen, ik hoor net op het nos journaal dat er een autoloze dag was of is in China vanwege de smog, welliswaar in de grote steden. Geniet ze.

remketting
Ha John en Frank, gaat alles nog okidoki of zitten jullie nu in de binnenlanden van China?Hebben inmiddels het avontuur bij de Remketting super doorstaan, was geweldig. Ik wilde dit even aan je mailen. Geniet ze en tot de volgende mail.
20th September 2007

lange muur
wat een geweldige dag, goed voor de conditie. Super gaaf om jullie zo te volgen en niet teveel eten hoor. groet Peter en Wil
19th September 2007

muur
Ook al is het beeld wat wazig, de foto's van de muur zijn prachtig, alleen al het idee dat je daarover heen loopt! Ga vanavond peking eend halen bij de Cineese muur!
19th September 2007

Wat een super belevenissen.... Het lijkt wel of dagen in China meer dan 24 uur bevatten. Ben benieuwd naar jullie volgende avontuur....
18th September 2007

Wat eigenwijs?
Tegen mij zou gezegd worden moet je maar niet eigenwijs zijn. ! Goed voor de conditie heren een beetje lopen. Hartstikke leuk de verslagen. Onthoud je hoe ze een en ander klaar maken voor thuis?Hier geen bijzonderheden te melden.
From Blog: Muurtje klimmen

Tot: 0.044s; Tpl: 0.005s; cc: 11; qc: 12; dbt: 0.0308s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1015.8kb