JohnandFrank's Guestbook

31st December 2015

van het goede leven, Heel veel plezier aldaar en ik ga jullie zeker volgen. Ben benieuwd naar jullie belevenissen ! Groetjes uit Lochem, Marion
13th October 2007

jammer
jammer dat het voorbij is, ik was door jullie ook een beetje op vakantie. Volgende vakantie maar weer, dit is een aanrader. Ook voor de thuisblijvers
12th October 2007

thuis!
Leuk dat jullie op mijn verjaardag met Lily op stap zijn geweest. Hoe is het om weer terug te zijn? Ach NL is ook best leuk....X Lily
11th October 2007

welkom thuis!
welkom thuis! liefs rian
11th October 2007

Ahhh!! Dit was dan ECHT de allerlaatste...jullie hebben iig genoten van de vakantie en veel gezien! Waarschijnlijk ook wel weer 1000 foto's gemaakt ofzo...die ik zeker een keer kom bekijken:)! Goede reis en tot snel! Dikke knuffel

Onder de indruk!
Wat je noemt een boeiende reis! Ik liep wat achter in het lezen van de verslagen, maar ben nu weer helemaal bij. Ben erg onder de indruk. Goede reis terug en graag tot snel! Gr. Ricardo

fantastisch verslag
Het was vreselijk leuk jullie reisverslag te lezen uiteraart inclusief de foto's ! Volgens mij zijn jullie nu tonnetje rond ........ van al dat eten ......... ;-) Goede retourvlucht gewenst en we spreken !!
10th October 2007

Wat zitten jullie ons jaloers te maken met al dat eten!! Jummie:) En dan is het avontuur alweer afgelopen en heb ik geen leuke verhaaltjes meer 's ochtends te lezen op mijn stage:( Moet ik weer wat nieuws zoeken! Bedankt voor al jullie leuke verhalen! Goede reis terug!! Liefs en een dikke knuffel!
From Blog: Shanghai
9th October 2007

veilig weer naar huis
Frank en John, Jammer dat het er weer op zit maar wat een avontuur en dit kunnen ze jullie nooit meer afpakken. Leuk Frank om je weer op kantoor te zien. Een hele veilige terugreis "tip" tis hier s'avonds 6 graden dus zoek julie truien en zet de kachel na binnenkomst gelijk op 22 graden.
From Blog: Shanghai
9th October 2007

Trainingspak!
Hoi Frank en John, Wat een geweldige verhalen en foto's. Jullie zullen nog wel geen heimwee hebben of zijn jullie het chinese eten inmiddels zat. Al weer nieuwe recepten/ kooktechnieken opgedaan? Ben benieuwd. Ik kijk nog steeds uit op het landschap van John 'Bob Ross';-)) Een fijne laatste week nog en tot volgende week. Groeten, Menno
8th October 2007

Geweldig!
Mannen jullie boffen maar. Wat een mooie verhalen en foto's, super! Veel plezier deze laatste week geniet volop, want Nederland is toch wel een beetje saai in tegen stelling tot daar... Groet, Renee
8th October 2007

Ohh Frankie! Wat zal jou huidje er goddelijk uitzien na zo'n heerlijk modderbad;)! en John? Geen behoefte aan een lekker modderbadje?? Enjoy!! dikke knuffel!
7th October 2007

\Ha John en Frank, wat hebben jullie straks moeite om af te kicken. Het is werkelijk fantastisch wat jullie allemaal meemaken. Geweldig dat Frank of jij steeds tijd hebben om deze verhalen te mailen. Super en hartelijk dank daarvoor. Nog veel plezier. Groet Peter en Wil
5th October 2007

Hoi, nog even een klein berichtje. IK heb net weer het laatste bericht gelezen, wat bijzonder allemaal. Wij vertrekken vanavond naar Engeland. Nog een fijne laatste week in China en we spreken elkaar snel. Liefs Marian
5th October 2007

komen jullie nog wel terug?
Ziet er allemaal fantastisch uit. Ergeren doe je toch alleen in nederland. Gewoon loslaten die chinese ............
5th October 2007

Hee!! Natuurlijk volg ik jullie nog op de travelblog!! Was ziek geweest dus had mijn mail niet gecheckt, toen had ik ineens 3 nieuwe verhalen van jullie, even tijd nodig om de jaloezie je verwerken;) haha! nee geintje! jullie genieten ook goed, lekker!! Voor je het weet is het voorbij. De laatste week gaat altijd het snelst!! Ik ga idd bij tante thea logeren! Ik heb haar al gebeld en heb een vlucht naar hamilton geboekt om het voor hen wat makkelijker te maken! Geniet nog even!! Dikke knuffel!! Jolien
4th October 2007

Jaloers!
He Boys, wat zien die rijstvelden en prachtig uit, wat een bijzonder landschap! Denk dat ik mijn haar ook maar laat groeien! Zoen Wilma
4th October 2007

Chinese herb foot message
Hey beste John en Frank, Wat maken jullie toch veel leuke dingen mee! Zo te lezen zit het vandaag of gisteren niet mee. Ik zou nu wel een "chinese herb foot message" willen ontvangen. Ik zal mijn sokken alvast uittrekken! Veel plezier en geniet van al die leuke Chinezen! John H.

die verhalen over eten
Hai, Ik heb net gegeten en lees ik jullie verhaal krijg ik spontaan weer honger!!!! Schrijf wel de gerechten op he en maak het een keer voor ons. Leuk om alles te lezen zeker met de foto's erbij Nou morgen is het voor je collega's het uitje (Frank) moet om 5.15 op omdat we 6 uur klaar moeten staan bij IDS en zullen aan je denken. ps je wordt erg gemist

ontevreden
Ik sprak iemand die net terug is van een OAD reis naar China en die meldde dat de hollandse reisleiding zich vreselijk laat inpakken door de gidsen daar en dat het hele reisgezelschap een klacht in ging dienen over de slecht verlopen reis. Is natuurlijk wel wat anders dan wat jullie doen, maar toch...... Hier regent het, is ook niet leuk.

ASO's!
Wat een belevenissen, geweldig! Ik kan me dat asociale gedrag helemaal voorstellen en zeker jullie ergenis daarover. Komt de rijst al jullie neus uit?

Leuk
Dag heren, Ik heb tot nu toe alle blogs gelezen en ik vind dat het allemaal erg leuk en bijzonder. Nog veel plezier met zijn 2-en. gr. Maarten

rare jongens, die chinezen
Bij elk bericht krijg ik me toch een trek in eten! Wat een fantastische reis! Geniet nog lekker.

Kort lontje
Hoi John en Frank, Korte hollandse lontje steek zijn kop op ? :))) Ziet er allemaal wel fantastisch uit en leuke verhalen zodat we goed mee kunnen leven. Groeten, Thea

Beslissing genomen
Johen en Frank, we kennen mekaar niet maar dankzij jullie foto's heb ik besloten 9/11 de China festivalreis van Dim-Sum te boeken. Die reis gaat ook naar de plaatsjes waar ullie nu zijn en ik wil niet langer jaloers zijn. Nog veel plezier, ik hou jullie in de gaten. Nicole

Tot: 0.05s; Tpl: 0.005s; cc: 13; qc: 16; dbt: 0.0238s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1022.3kb