JohnandFrank's Guestbook

4th February 2016

Dag F&G
We hope you arrived home safe and well, everyone had a great time at your birthday party. Dad is home now and doing ok, he now has heart medication. Can you please send a copy of the family photo. See you next year.
3rd February 2016

Heel goede reis. Wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt. Ik ga de verslagen missen. In gedachten reisde ik mee. Dank voor jullie reportage.
1st February 2016

goede reis naar huis ......
leuk mannen ! mooie ervaring
1st February 2016

terug naar de basis
Dag F&J. Mooie afsluiting van een geweldige reis! Genoten van de verslagen en foto's. Nu terug naar de basis: ook niet verkeerd. Met supermooie herinneringen. Fijne en veilige vlucht hoor. Hoop dat t met oom Arie goed zal gaan. Lieve groetjes
30th January 2016

gefeliciteerd
Wat een bijzondere verjaardag op deze manier. Ik neem een borrel op je gezondheid. Ik wens je een topjaar toe. De start kan niet beter lijkt me.
26th January 2016

mooie omgeving
fantastische rondreis als ik dat allemaal zie ....... ;-)
From Blog: Make our day
26th January 2016

geweldig
Wat geweldig!!!
From Blog: Make our day

van wesp tot walvis
Met de steek van een wesp naar walvissen kijken: een groter contrast in het dierenrijk lijkt haast niet mogelijk. Van de een heb je last, maar van de ander kun je gelukkig genieten!!

Fantastisch!
Boys, ik lees en zie dat jullie genieten. Ik ben zelf 15 jaar geleden in Nieuw-Zeeland geweest om vrienden op te zoeken en rond te reizen. Ben helaas alleen op het Zuid-Eiland geweest. Maar dat was al mooi en adembenemen. In de Marlborough Souns heb ik ook een track gelopen. In Nelson gelogeerd en het van daaruit een rondrit gemaakt met de bus . Ik had zo'n buskaart voor een aantal weken. Kon ik opstappen waar ik wilde en blijven zolang ik wilde. Ik heb echt van dat land en de natuur genoten. Ban de naam van het natuurgebied ten oosten van Nelson even kwijt, maar ook daar heb ik een fantastische wandeltocht gemaakt. Fransk, pas je op met die wespensteek! Je kunt een stevige allergie ontwikkelen. Mannen, geniet nog. Ik luister later graag naar jullie verhalen. Liefs, Stans
22nd January 2016

Hemelepietje, wat een rotsteek.
Het beste ermee, en gaat door op de ingeslagen weg (met de blogs en de foto's, bedoel ik). Frank en ik genieten ervan. Net of we zelf een beetje daar rondlopen. x
14th January 2016

Haast
Wat bijzonder om in de vakantie in Haast te belanden en er dan 2 dagen te blijve. Ik moest er erg om lachen. Mooie zee, veel plezier!
14th January 2016

Sweet memories!
HI Frank en John Leuk om jullie zo te volgen. We hebben dezelfde route gevolgd en waren lang geleden in Haast met oud en nieuw. Inderdaad middle of nowhere met vreemde mensen in een vreemde kroeg! Mooie herinneringen aan Lake Matheson, Fox en Gillespies beach! Mazzel toen met prachtig weer! Met plezier lezen we de avonturen en genieten van de prachtige foto's! Have fun! Marcel en Nelleke
11th January 2016

Fijn al die heerlijke berichten, zo reis ik een beetje met jullie mee. Ik geniet zo ook. Dank daarvoor
11th January 2016

Hallo....wat een begin van het nieuwe jaar.prachtig.....ik geniet met jullie mee.dikke kus .gaby
10th January 2016
Groetjes uit NZ

wat een natuur
Adembenemende natuur
10th January 2016
Wandelen tussen koeien en stieren

Te Anau
Te Anau ???? "Te" is toch nooit goed (teveel, te weinig, te strak, te glad...) maar in dit geval dus wel! Spectaculaire plaatjes.

Wat een mooi land
Heren, Wat maken jullie een mooie reis, leuk om dit zo te lezen. Wij genieten hier van de regen, ijzel en andere leuke uitdagingen. Vandaag tijdens de ochtendwandeling heb ik jullie huis-oppassers ontmoet en hun honden. Zij genieten ook, zij weten nu ook hoe leuk het is om in eigen land op vakantie te zijn, vooral in jullie huis. Is het restaurant naar wens geweest? Gr eric

mooie omgeving
mooie plekken op die foto's hoor !

lake Marian
jajajajajajaloers natuurlijk vooral op de wandeling naar Lake Marian! gr. marian veel plezier

have fun
Jongens wat prachtig daar. Foto's zien er geweldig uit. Genieten !!!Gr from Holland

Als n gedicht
Hai F&J. Wat n belevenis. Veel groen, dus ook veel regen? Dat laatste is niet anders dan hier..... Poetische woorden in jullie blog. Leest als n gedicht. Mooi!
4th January 2016

de gehele dag droog vandaag
Dit deel van NZ is het koudst en het vochtigst. En veel wind. We hebben geluk. Regen valt mee. Vandaag droog. Later zelfs een zonnetje. Morgen op naar de fjorden. Liefs, F&J
Een afgedankte magnetron als brievenbus. Rare gasten die Kiwi's

Mooie foto's! ......en nu al vernoemd!
Genieten!
3rd January 2016

reactie
Halllo Frank en john Wat fijn om op de hoogte te zin van jullie belevenissen op deze verre reis. Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen . Het lijkt me een prachtig land . Maar voor mij zal dit wel een utopie blijven,want gerrit hendrik gatt voor geen goud in een vliegtuig en Bettine ook niet.afijn,het is jullie van harte gegund. Hoop nog vele verhalen te lezen. Hier alles goed. We zagen dat Max ook gezelschap heeft en dat er goed op jullie huis gepast wordt. Veel plezier nog en tot een volgende keer. Liefs G.H en Aly
1st January 2016

Goede vlucht gehad ?
Hoi manne ! Jullie zullen nu wel total-loss veilig in hotel kamer zijn aangekomen....... lekker douchen, slapen en beginnen aan een fijne vakantie down-under !

Tot: 0.091s; Tpl: 0.006s; cc: 14; qc: 47; dbt: 0.0649s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb