HansGenee's Guestbook

4th July 2010

Interessant
Tak for lidt eftermiddagslæsning. Det er nogle flotte, grundige beskrivelser, der giver en illusion om at være der selv -- blot uden det hårde benarbejde... Fortsat god fornøjelse med dit projekt! Kh. Line
15th June 2010

Fedt at du kommer til Shangri La. Jeg har tidligere læst om denne by, som blev omdøbt til Shangri La for at trække turister til. Shangri La er oprindelig et fiktivt utopisk sted beskrevet i en novelle - inspireret af den tibetanske kultur. Se evt. http://en.wikipedia.org/wiki/Shangri-La. Det er da lidt for sejt, at et fiktivt sted ender med at blive et rigtigt sted. Og tænk på når du skriver et indlæg derfra: Det bliver så en beskrivelse af et sted refererende til et fiktivt sted - vil det du skriver så være virkeligt? ;-)
9th June 2010

Envy!
Det låter til at du har det riktig riktig godt, stor missunelse fra Delft/Norge. Var på en kort visitt i København (Kastrup) i går aftes, håper det snart kan bli en ny litt lengre stop om ikke så alt for lang tid. Nyt reisen, og se til å få lært noe kinesisk!

Have an awesome trip!
Hey Hans! Markus forwarded your email and I instantly put your blog in my rss-reader! It seems as if your journey has had a great start and I just wanted to wish you the best of luck for your trip! Jajustja, jag kan ju säkert skriva på svenska också! Ha en riktigt härlig resa och njut av äventyret! Hoppas att vi får möjlighet att ses i Danmark/Sverige något i höst! Succes! Sam

FEEDT !!!!
Det lyder som noget af et eventyr du begiver dig ud på :D jeg glæder mig helt vildt, til at høre mere. Kommer der nogle billeder ind her, eller på facebook ? Go vind i cykelsejlenden Thomas Khanna
24th May 2010

Jeg er ret misundelig over den tur du er på! Glæder mig til at høre mere fra dig. Held og lykke med det hele og god rejse.

Tot: 0.094s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 28; dbt: 0.0258s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb