Carsten's Guestbook

16th December 2019

Vietnam
Hej Tina og Carsten. Håber I trives. Tak for sidst og tak for blog og de mange flotte billeder fra vores tur i november . Mange hilsner Anita og Kurt
11th September 2018

Hej Carsten
Sikke nogle flotte billeder! Du får da rejst en masse! Håber alt er vel :-) Kh. Annelise
25th February 2018
180101-0004

Great pictures
You have to be quick and lucky to capture such beautiful pics. Zebras fighting...great pic!
9th February 2017

Dejlige billeder
Hej Carsten - sikker nogle dejlige billeder og hvor er det bare en smuk natur du oplever - tak fordi jeg kan kigge lidt med her :) Hilsen Mette
6th February 2017
170206-09

läckert
Jag vill ha bilderna på hela skärmen - men klara det inte, why?
31st July 2013
130730-08

Et sjældent billede af fotografen.
30th July 2013
130728-05

We were there last year
Great photos
14th July 2006

Beautiful Photos
I used to live and work in Yellowstone. Your photos are beautiful and and brought back great memories.
11th July 2006

Steneren
Der er godt nok sten i mange udformninger og farver over there. Drønspændende. Håber I når at slappe af også...
1st July 2006

Fantastiske billeder
Hej Carsten samt hele familien Dejligt endnu engang at følge med i jeres tur, I får da oplevet noget... Og så er det jo nogle fantastiske billeder... Med venlig hilsen Annemette
30th June 2006

wow - sensational
Great photos indeed! I love the way you crop the images, the general composition of them. One can just shoot a great cayon, OR make a great photo that is balanced and intriguing: you do the latter. Well done! linda
30th June 2006

Fantastisk
Det var dog et helt fantastisk lys der i Antelope Canyon, det må have været helt specielt. Fortsat god tur :-)
22nd June 2006

Hilsen fra Virum
Hej Alle, det er hyggeligt at læse lidt om turen og se nogle foto - det virker underligt at se billeder af jer i New York - I har jo lige været her i Virum... I morgen har Anders også sommerferie og om en uge tager vi tre uger til Grækenland, men mon ikke vi lige når at få en lille histiore mere "from over there" Hilsner fra Anders, Lona og Niels
14th March 2005

Ikke spor misundlig
Spændende rapport fra Bangkok. Ser frem til fortsættelsen. Travelblog spiller jo perfekt! (Set fra vores side - jeg ved jo ikke, hvor besværligt det har været at lægge det ind). - Thomas
7th March 2005

god rejse
Kære Tina, Carsten og børn - rigtig god tur. Jeg vil følge med, så hestefolket herhjemme kan blive behørigt opdateret i rytterstuen om hvad I oplever - altså særlig fokus på rideoplevelser, tak! kh Vibeke - Vibeke krag
6th March 2005

No worries mate
Vi skal nok følge med. God tur. - Henrik

Tot: 0.048s; Tpl: 0.006s; cc: 17; qc: 22; dbt: 0.0158s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb