Bagan..ale netusim den


Advertisement
Asia
January 20th 2010
Published: January 31st 2010
Edit Blog Post

V denniku mam 20.01.2010 streda, ale mam pocit ze je to uz 22ho..

konecne spanok!!!!!!!
Ja som dal cca 10hrs, Branq cca 12hrs, aj ked sa zda ze mu to moc nepomohlo, dufajme z enema malaria a snad to nebude este horsie po tej vode s ktorou teraz obcuje..vravi tomu plavanie.
Ked sa vrati poziciame bicycle a dame uz konecne ten Bagan legendarny, chramy z 10-11 storocia..yeaah 
Ehm, tie bicycle boli este starsie ako chramy, ja som mal stastie v tom ze mi fungovala jedna brzda, Branq mal zas vacsie kolesa tak si fical ako taky Barmsky knight rider. Mali sme sice mapu, ale fungovalo to cele asi takto: podme do prava, skusme tadial, ci moje oblubene- co je to tam obdalec? 

S turizmom sa to tu asi zjavne neprehana a tazko povedat ci je Bagan v svetom dedicstve UNESCO, domaci si tu z chramou castokratspravili pribytky , popripade jedalne, ci aspon miesta kde sa zasit pred horucim slnkom a chlipnut si trosku raznej s Betelom.

.Censored.

Posilneni vodou, rozhodli sme dat zapad slnka na neakom zauimavom mieste. Nasledovali random odbocky popri skromnych barmskych chatrckach a odvsadial sa ozyvajuce hello, hello, hello..ne neboli sme v jaskyni, to len tuhla kazdy rad pozdravi bielu tvar.

Nasli sme ten spravny templik, vyliezli na strechu a cakali na tu spravnu chvilu..ked tu zrazu Barmcan stoji pri nas a diktuje nam ze v chramoch sa preferuje beztopankova atmosfera.. Chalan bol ale dobry cloviecik, pofotil nas, porozpraval nam par veci, zadrel velmi sulnu ked som povedal ze Barma je very good…povedal: Barma is not good to me, but is good to you. Zaujimave a nezvykle bolo ze sa nam nesnazil nic predate, az ked sme sa opytali co robi…spiderman style preskocil o poschodie nizsie (hned ma naplo) a doniesol svoje obrazy. Zapadu slnka nad stovkami pagod sme uz nevenovali pozornost, otocili sme sa chrbtami a dali sa do prehliadky obrazkov. Na moje celkom vyrazne prekvapenie Branq sa rozhodol nakupovat..a som velmi happy ze to spravil(o den neskor sme zistili ze nas pekne obtiahol) Obaja sme si vybrali a kedze sme mali ziadny cash, dohodli sme san a stretku pred nasim Maykhalar ubytkom. Slnko zapadlo a mi sme dupli do pedalov akoby nas parta nadrzanych gayov nahanala (no offense, mame radi ako kamosov). Barmsky 100% vidiek pot me..chrumkavy zazitok. No a chalan prisiel, biznis spraveny, whisky skoro dopita..ide sa spat.



Advertisement



Tot: 0.251s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 49; dbt: 0.0463s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb