Monsun

Asia
July 16th 2009
Published: July 16th 2009

varken kopen?varken kopen?varken kopen?

zo doen ze dat hier! een krant om de vliegen weg te jagen
Hoi allemaal,

Vorige week vrijdag nacht is Lisa aangekomen en heb ik haar van bangalore airport opgehaald. Er is inmiddels al zoveel gebeurd! Tijd voor nog een update! Zaterddag hebben we Lisa d'r saree topje laten maken en lekker rustig aan gedaan. Zondag heb ik de boel gedag gezegd bij mijn stage plek en hebben we een hotel in hartje bangalore genomen waar het stonk naar petroleum! Maandag zijn we met de bus naar Mysore gegaan en hebben daar het paleis bekeken! Lelijk! haha, maar 's nachts was ie mooi verlicht! Na mysore zijn we via mercara in Kasargod aangekomen. We dachten hier lekker te kunnen chillen, maar het is hier vet druk. De monsun hebben we ok gezien en nu is hettijd in de internet shop!

groetjes Freek

indian clothesindian clothes
indian clothes

panjabi van lisa en kurta van mij

17th July 2009

Mooooooi
Hee Freek en Lisa, Die foto van jullie in indian clothes is mooi! Staat jullie goed. Heeeeeeel veel plezier daar, geniet van het prachtige land en van elkaar natuurlijk! kus Hannie
28th July 2009

waterpokken!
joww happy couple! Foto is inderdaad vet! Staalfactor 100!!! COOL have fun zusammen en kom save weer thuis! kus Moarten

Tot: 0.116s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 43; dbt: 0.0519s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb