Odjezd do Can Tho

Vietnam's flag
Asia » Vietnam
December 10th 2013

Dnes se vydáváme na jih do delty Mekkongu. Vyměňujeme peníze a vyrážíme na periferní nádraží, které je asi 2 km od našeho bydlení. Lístky jsme koupili bez problémů, kupujeme bagetu na cestu, nasedáme a vyrážíme. Marťa do mě neustále šťouchá ať nespím a sleduju cestu. Snažím se vzdorovat, ale marně. Asi v polovině cesty zastavujeme na jídlo a čůrání a pokračujeme až do Can Tho. Z nádraží, které je opět trochu periferně, nás bere minivan na místo, které jsme zadali, Ho Chi Minh monument. Zde začínáme hledat ubytování, což se nám docela daří. Není to ůplná pecka, ale mohlo by být i hůř. Marťa si zkouší smlouvat, takže nakonec bydlíme za 140tis. Hned při ubytování nás odchytává paní s lodičkou, pořádající výlet na floating markets. Vyslechli jsme její nabídku, stáhli ji s cenou asi na polovinu a pak ji řekli, že si to rozmyslíme po jídle 😊. Nabízí dva okruhy, kratší a delší. Nakonec jsme se dostali s cenou delšího na cenu kratšího. Vyrážíme na jídlo a přemýšlíme. Večeříme v Mekong Inn, Tripadvisor winner, což se trochu odráží na ceně 😞. Najednou k nám přichází další paní s nabídkou výletu. Té se ovšem snlouvat nechce a naštvaně odchází a něco si mumlá pod fousy. Po večeři vyrážíme k řece a hledáme nějakého majitele loďky, protože nám přišlo, že ty paní byly jen zprostředkovatelé. Po chvilce narážíme na paní, která zrovna parkuje svou loďku a neváháme a ptáme se na možnost výletu. Bohůžel nám moc nerozumí. Už jsme to chtěli vzdát, v tom šla kolem skupinka mladých lidí, kteří nám pomohli s překladem. Nakonec se přidala ještě jedna paní, evidentně velká podnikatelka v oblasti výletů na floating markets, a začala do toho trochu zasahovat. Nicméně nakonec jsme se domluvili, že není schopna s námi objet ten okruh, který nám nabízela paní v hotelu. Rozhodli jsme se tedy vrátit do hotelu, zavolat a objednat velký okruh. Když docházíme k hotelu, přiběhla za námi paní z loďky a začala říkat oukej oukej oukej. Využili jsme klučíka, který obsluhoval v baru vedle našeho ubytování, aby nám přeložil na co říká oukej. Nabídla nám, že nás její sestra vezme na velký okruh, protože ona ho nezná. Tak jsme kývli a domluvili si čas odjezdu na 5:30. Super, takže rychle do postele. To se nám podařilo, ale usnout nám nedalo první serkání s komáry. Trvalo nám chvilku než jsme je vyvraždili... 😊

Tot: 0.13s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0432s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb