Good Morning Saigon!

Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City
May 31st 2013
Published: June 6th 2013

Dag allemaal, Intussen zijn we al meer dan een week op pad, deze keer met Ella erbij. Vorige vrijdag was het allemaal spannend en hectisch, want onze vlucht van Zaventem naar Charles de Gaulle in Parijs liep vertraging op waardoor we onze aansluiting op een haar na misten. Daarbij komt nog dat de Parijse luchthaven bedacht lijkt door iemand die ervan houdt om in zijn vrije tijd labyrinten te ont... Read Full Entry

Photos are below

Gaudi op drugsGaudi op drugs
Gaudi op drugs

Hang Nga Crazy House Dalat
Hmmm krekels!Hmmm krekels!
Hmmm krekels!

Cricket farm - countryside Dalat
(K)wezels(K)wezels
(K)wezels

Casper en de wezels van de koffieplantage
Linh An PagodaLinh An Pagoda
Linh An Pagoda

Bij de Elephant Falls - countryside Dalat
Gewicht nog onder controle?Gewicht nog onder controle?
Gewicht nog onder controle?

Cuong Hoan Traditional Silk Centre
Cuong Hoan Traditional Silk CentreCuong Hoan Traditional Silk Centre
Cuong Hoan Traditional Silk Centre

Countryside tour - Dalat
CASseroleCASserole
CASserole

Wegrestaurant - countryside tour - Dalat
In de kabelbaanIn de kabelbaan
In de kabelbaan

Tuyen Lam Lake

6th June 2013

Casper the friendly host in Vietnam
Hallo daar, Ziet er allemaal heel fijn uit. Waar ik vooral op wacht is een uitgave van \'Casper the friendly host in Vietnam\' met de diepe geheimen rond een noedelsoepje, een soort kaaskroketjes, gefrituurde kwarteleitjes en een soort kokosballetjes met noten. Ik heb het ondertussen een beetje gehad met bonen en maniok. Dank bij voorbaat, s&co
6th June 2013

Gestoord mooi
Lijkt me redelijk gestoord met twee kinderen. (ik begin al te zweten als ik eraan denk). Maar wel super mooie foto\'s en een ervaring om jaloers op te zijn!

Tot: 0.055s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 20; dbt: 0.0316s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb