41.den - Dalat,presun Saigon


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City
October 17th 2012
Published: March 22nd 2013
Edit Blog Post

Idem platit,nikto nikde,keby nemali v zaruke moj pas tak padim kade lahsie.Konecne po 10 minutach dosla recepcna,jasne,ze nechape,ze chcem zaplatit.Vypocitala mi to na 300kD,hovno ,hovno,dohoda bola 125kD na noc.Ukazujem jej to na mobile.Davam jej 500kD,cela mimo,ze mi nema vydat,ukazujem nech ide do obchodu rozmenit.Uplna brzda.

Na ranajky davam bagetu a idem k busu,teda k predajni listkov.Oproti kupujem este susienky na cestu.Bus ma start 8/25,pick up je tu uz 7/30.cakal som teda len 10 minut.Obehali sme este pol mesta a nabrali este troch ludi.Minitranzit nas viezol na bus stanicu,kde som bol vcera pesi cca 5km.Tu prestupujem do busu,paradne vela miesta na nohy.Mam ale zlu sedacku,furt je sklopena,mne to nevadi ale ktovie co si myslel ten za mnou.Sedi vedla mna vietnamka.Cestou do saigonu este naberame v dedinach dalsich ludi a baliky na transfer.Same velke vrecia,by ma zaujimalo co je vnutri.Cesta je super ,nadherna priroda.v Dalate sa oplati ostat urcite viac dni.Bus je do 3/4 zaplneni,po 2 hodinach konecne napadlo si susedu presadnut,bo bolo dost volnych sedaciek.Jedna brzda sa tlaci s detskom a jednou zenou na dvoch sedackach.Fakt to nechapem,este k tomu je to cudzia zena.

Pispauza a obednajsia pauza bola vo firemnej restike,resp odpocivadle.v buse celu cestu jedno detsko v kuse grcalo. Asi 6 sackov naplnilo,do saigonu sme prisli okolo 16/00.Cca 10km pred saigonom zacali riadne kolony.

Bus ma vysadil presne v centre.Kontaktujem CS,sakra ziadna odpoved,idem do turistickej kancelarie.Pytam sa ci si mozem zavolat,ano a zdarma.CS to dviha,idem k nemu.Taky zastrcena ulicka,caka ma vonku.Sok,mam s nim spat v jednej posteli.Izba je len jedna,je tam cez nu postel a skuter,plus zachod so sprchou.Uplne mini izba.Dnes tu prespim a zajtra idem do hotela.tece mu len studena voda.

Ideme spolu do kaviarne pred tym ale este na veceru,platim ju,bo neako sa nema k cinu.V kaviarni je kino.Film s nicolasom caigom,kravina.je to v anglictine s vietnamskymni titulkami.CS sa po mne volako nenapadne hadze.Co je teply alebo co.Po kine davam este pivo.Sprcha,ladova a spanok.Debil CS pusta hudbu,cca o 1/00 sa budi a ide von jest.fakt chmulo,potom jak sa vratil,nechal furt hrat hudbu.Uz nech vypadnem z tohoto brlohu.

naklady

ubytko 2x - 250kD
bageta - 12kD
susienky - 13kD
pivo + voda - 16kD
vecera - ryza,ryba,maso,polievka 2x - 87kD

Advertisement



Tot: 0.627s; Tpl: 0.017s; cc: 13; qc: 42; dbt: 0.3029s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb