Hoi An och Ho Chi Minh City

Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City » District 1
November 6th 2010
Published: November 16th 2010

Hej alla dar hemma! Vi borjar med att tacka for alla fina meddelanden ni skrivit pa bloggen, jatteskoj att lasa! Nu har vi inte skrivt pa ett tag vilket aterigen gor att vi har valdigt mycket att beratta. Nar vi skriver det har sa sitter vi pa ett internetcafe pa Koh Lanta i Thailand men texten kommer fortfarande vara om Hoi An och Ho Chi Minh City. Hoi An Vi flog till Danang fran Hanoi. Nar vi ... Read Full Entry

Photos are below

6th November 2010

Spännande upplevelser
Hej på er Ni har det spännande på många sätt!! Allt från trafiken till intressanta duvrätter att äta. Tack för bra reportage och fina bilder. Det skall bli spännande för oss att se era kläder när ni kommer hem. Kramar/B
6th November 2010
Mia i ny balklanning och de sota sommerskorna

Fin!
Åh så fin du blev!! Och lång ;) Puss
7th November 2010

Hej igen!
Hej på er globetrotters! Ert äventyr är fantastiskt att följa och jag tycker nog att ni blir snyggare och snyggare när jag ser alla foton på er! Emil, inget konstigt alls med flipflops till kostym! En viss nygift prins fick beröm häromdagen i pressen för att han hade curlingkängor till kostym så som sagt, inget konstigt alls!( jättesnygg kostym Emil!) Idag är det vitt av frost på marken och en ganska skön tidig julkänsla infann sig då jag gick till stallet i morse. Lycka till med Thailand, lite turkost hav och 35-gradig värme på en strand måste vara perfekt efter storstadslivet! Var rädda om er! Längtar! Stor kram till er båda två! mor Helena
8th November 2010
Snygging

tard
8th November 2010

Hejsan!
Hej på er! Fasen vi ni har det gött! Men jag vet inte om jag är så avundsjuk på att dricka fågelsaliv eller äta upp till skallbasen på en duva, men allt skall testas! Vad roliga gänget verkade, känns verkligen som tagna ur en film =) Puss på er så länge!
15th November 2010
Mia i ny balklanning och de sota sommerskorna

Haha, vilken rolig bild! Och vilken superfin klänning Mia!!
15th November 2010
I rishatt pa Mekongfloden

Underbart! Ni är så fina!

Tot: 0.072s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 44; dbt: 0.0432s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb