Sa Pa 22 t/m 25 mei

Asia » Vietnam » Northwest » Lao Cai » Sapa
May 24th 2012
Published: June 3rd 2012

22 mei 2012 Vroeg opgestaan om nog wat dingen te regelen voordat ik begon aan het motor avontuur. Vietnamese Simkaart en helm waren snel geregeld. Toen nog even een powernap voordat ik op de motor sprong! Het avontuur begon! Eerste uitdaging Hanoi doorkomen in dat gekke verkeer daar! Het ging verbazingwekkend goed, al snel reed ik als een echte Vietnamees! (Weet niet of dat zo goed is maar je ko... Read Full Entry

Photos are below

Sterkste man training.Sterkste man training.
Sterkste man training.

Begint hier vroeg!
Hike.Hike.
Hike.

SaPa hike.

3rd June 2012

motormuis
Ha dat ziet er gaaf uit! Dat ze nog naar je lachen als je zo op de motor zit. Ik zou heel hard de andere kant op rijden maar stoer is het wel en die glimlach maakt natuurlijk allles goed. Dikke knuffel Angèle
7th June 2012

Leuk tochtje op de brommer ;-)
Ik heb weer met open mond je blog zitten lezen: wat een vette trip ben jij aan het maken zeg! Ik zou bijna mijn baan opzeggen en naar Vietnam vliegen!

Tot: 0.058s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 24; dbt: 0.0208s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb